Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawa wyglada w następujący sposób.

Jedni FaChOwcy ustawili mi rozrzad i vanosa i auto jezdzilo bynajmniej dziwnie. Pojechalem do nich bo na kompie wywalilo blad, oni wykasowali i powiedzieli ze jest ok i ze to tylko raz bylo. Postanowilem odwiedzic innego machanika. Tutaj byłem mile zaskoczony poniewaz koles kompa podpiął i sprawdził wszystko. Teraz potrzeba mi znawców, którzy wiedzą jak to się je. Miałem złe kąty bo tolerancja ustawienia wałka w pozycji zero jest -5:+5 - fabryka 2,4 ale lańcuch się naciąga i troszkę się to może właśnie zmieniać. Ja miałęm -6,25 na wolnych a na pełnym przestawieniu osiągał 0 a powinien podchodzic pod 6-7. Takie info udzielił mi ten mechanik. Zabrał sie za wałek dolotowy i poskładał go tak jak należy stwierdzając ze to co było to jakaś fantazja i ze dziwi go ze auto tak jechało :shock: . Poustwiał dzisiaj to i problem jest nadal. Wałek nie przekreca sie wiecej niz do 0!! Dostałem info ze albo zawóre w Vanosie sie walnął albo tłoczek sie zapiekł lub gdzieś przycina. Wcześniej też stwierdził ze ten tłoczek dość porysoany i ma ząbki . Dosyć tym wszystkim przejęty odwiedziłem jeszcze jednego Mechanika i usłyszałem, że Vanos nie kończy pracy tylko jest źle ustawiony a wymienia się go dlatego że się tłucze. Takich sytuacji żeby im się tłok blokował to chyba się im nie zdarzyły. I teraz proszę o pomoc. Czy ten mechanik który mi robi to ma rację z tym że Vanos się popsół czy może tez ma mierne pojęcie o tym? Zakupiłem jeden Vanos i nie wygląda specjalnie lepiej a tłoczek jest też porysowany bo on tam się wysuwa i chowa. Co powiecie na tą sytuacji i jakie rady macie??

Dzx.

Jestem jak Media Markt.... Nie dla idiotów :P
Opublikowano

mam kolego całego kompletnego vanosa z wałkami rozrządu rożnymi bajerami co sa potrzebne do vanosa ponieważ przerabiałem to w swojej becie mialem silnik 2.0 M50 bez vanosa ktory siadły zawory sie pokrzywiły bo napinacz prawdopodobnie sie przytkał nagarem wiec kupiłem drugi silnik z niemiec co miał najechane 160 tys był z 95r i był z vanosem co sie okazało to musiał bym wymienić cały komputer i kable wszystko żeby to chodziło wiec najprostszy dla mnie sposób był przerobić ten silnik na zwykły bez vanosa wyciagłem całego vanos z niego i założyłem moje walki pokrywę czujniki i kola z mojego starego i wszystko działa bardzo dobrze jak byś był zainteresowany tym vanosem to sie odezwij bo to wszystko wygląda jak nowe musiało byc jezdzone na bardzo dobrym oleju posiadam tez prawie cały kompletny rozrząd do bmw tzn napinacze łańcuszka jakiś ślizg nowe dolne koło co napedza dwa łańcuchy i łańcuch wszystko nowe nie założone ani razu kupilem to niepotrzebnie bo niewiedziałem ze poszły wszystkie zawory i na początku chciałem zrobić ten stary silnik i kopiłem części ale sie nie opłacało jak bys cos chcial napisz maila

[email protected]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.