Skocz do zawartości

ASC Coupe 320


kobiol3

Rekomendowane odpowiedzi

tak. Musisz przyczymac przez pare sekund, jesli nacisniesz jeszcze raz kontrolka z ASC nie powinna zgasnac - wtedy asc wylaczone calkowicie. Dopiero po ponownym uruchomieniu silnika asc bedzie aktywowane.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdz zapalasz silnik asc jest zawsze zalaczone. Gdy chcesz je wylaczyc tylko czesciowo to naciskasz poprostu na przycisk asc i oswieci ci sie kontrolka przy zegarach, jesli bedziesz chcial znow zalaczyc asc znow naciskasz ten przycisk. Jest tez mozliwosc calkowitego odlaczenia asc przed kilkusekundowe przytrzymanie tego przycisku od asc. Wtedy nie da sie juz uaktywnic asc - musisz wylaczyc i wlaczyc ponownie silnik zeby asc bylo aktywne. Ja szczerze mowiac nie widze roznicy miedzy czesciowym a calkowitym wylaczeniem asc, moim zdaniem na obu mozna tak samo poszalec :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj kolego driftowac chcesz a z tego co piszesz to nawet nigdy nie probowales stracic przyczepnosci swoim BMW :lol: .

 

Ja tez w E46 nie widze roznicy miedzy czesciowym a calkowitym wylaczeniem ASC . Z ASC moze przy dobrym wietrze zostawisz przy ostrym starcie max 30 cm slad z opon na asfalcie, a na ogol z 5 cm ;). Bez ASC - hulaj dusza :lol: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.