Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mokro, wilgotno sie zrobilo i moj reflektor (prawy, wiec troche gorszy dostep) zaparowal.

Zwykle jesienia albo po duzej ulewie mu sie to zdarzalo. Problem ze kiedys mialem zarowki a teraz lampy wyladowcze i wyraznie zmniejszyly sie mozliwosci samoosuszania :) Stad pomysl ze moze warto sie tym raz a dobrze zajac. Inspekcja z zewnatrz - nic nie jest polamane czy popekane. Czyli najprawdopodobniej uszczelka pod szklem oslaniajacym? Jak sadzicie? Jakies tricki, porady, pomysly?

Opublikowano

Znalazlem prosty patent na szybki odparowanie. Wystarczy chwile pojezdzic ze zdjetymi oslonami zarowek. Cieplo z silnika a wiatrak wyczynia niezla mlocke w komorze. Oczywiscie to rozwiazanie tymczasowe bo oslony przeciez maja swoj cel.

 

Nie mam garazu a rozkrecac w taka pogode nie mam cierpliwosci. Czekam na Twoja relacje. Ja przemecze sie a w pierwszy prawdziwie wiosenny weekend wymienie uszczelke.

Opublikowano
wiec musze sam siebie pochwalic za dobra robote. rozkrecilem caly reflektor na czesci. wszystko wygladalo spoko. ale okazalo sie ze jedna z metalowych blaszek ktore trzymaja oslone szklana jest lekko luzna. zagielem ja bardziej. uszczelke wyczyscilem calosc na kaloryfer lacznie z reflektorem. pozniej pod uszczelke dalem cienka warstwe silikonu przezroczystego na uszczelke takze. wlasnie umylem auto pieknie swieci i nie mam juz problemu @zaparowany lefrektor@ aha mysle ze wlasnie ten silikon dal rade wiec nie zaszkodzi nawet przy wymianie na nowa uszczelke dac lekka warstwe silikonu. pozdr
BMW BardzoMysleWybornie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.