Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem co to za czujnik pierwszy raz taki widzę, wygląda na jakiś patent, ale może się myle.

Ale zauważyłem coś zdecydowanie bardziej niepokojącego, masz spawaną obudowę termostatu i nie masz śrubki od odpowietrzania układu!!

Srubka jest jakieś 4 cm w lewe i 1cm w dół od tego zaznaczonego czujnika.

Jakbyś chciał taką obudowe w stanie bdb to pisz na priv :D

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano

dzieki za pomoc! :) pogadam ze wspolwlascicielami (kupilismy go we 3) i pewnie odezwe sie na priv.

 

przy okazji spytam o pozostale czujniki. wiem juz ktory to czujnik temp. plynu chlodzacego (pierwszy od dolu) ale nie wiem od czego sa pozostale i czy dzialaja.

w schematach znalazlem tylko cos takiego: srodkowy jest opisany jako "TEMPERATURE SENDING UNIT/WARNING CONTACT" natomiast najwyzszy to "TEMPERATURE-TIME SWITCH". moj angielski pozwala mi przetlumaczyc co to znaczy, jednak nie mam pojecia gdzie i jakie dane podaja te czujniki...

 

i a propos czujnika temp. - w moim 2 aucie - volvo 760 td wysiadl mi ostatnio czujnik temp, ale nie bylem pewien czy to czujnik czy wskaznik. zeby to sprawdzic zwarlem drucikiem obydwa przewody prowadzące do czujnika, a wtedy wskazowka podskoczyla maksymalnie do gory - to oznaczalo ze padl czujnik a nie wskaznik.

kiedy takie samo doswiadczenie przeprowadzilem w bejcy wskazowka jedynie nie wiele sie podniosla. chociaz w czasie jazdy podnosi sie na ok 1/3 wskaznika, to samochod potrafi stanac w korku z przegrzania (ale otym inny topic).

jak wiec sprawdzic czujnik?

 

pzdr!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.