Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem. Wczoraj wyładował mi sie akumulator i po naładowaniu wyskoczyło cuś takiego: Pomocy bo nawet nie chce E39 rozrusznikiem obrócić:(

 

 

 

 

http://img257.imageshack.us/img257/9639/20071104ez8.jpg

Opublikowano

Kiedys miałem to samo,odłacz aku na 10 min i ponownie podłącz,wtedy

zacznie ci odliczac czas jak na foto od 9.59 min do 0. po tym musi juz

kręcic rozrusznik.Powodzenia!

BMW=Boss-Money-Women
Opublikowano
endriu1606 a czy po odłączeniu i podłaczeniu akumulatora twój samochód piszczał? bo mój robi takie pik cicho pik cicho pik. Czy mam olać to pikanie? A po odliczeniu tego czasu trzeba jakis code wpisywać, co sie po tych magicznych 10 minutach dzieje ?
Opublikowano

Odsiedz te 10 minut spokojnie w samochodzie z zamknietymi drzwiami i nie interesuj sie pikaniem. Tak ma byc.

Jak skonczy sie odliczanie po prostu uruchom silnik.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
POMOCY!!!!! Odłaczyłem akumulator odczekałem pare godzin i podłaczyłem go z powrotem niestety ale u mnie ten zegar niechce odliczać czasu wszystko stoi w miejscu:((( Co mam robic ??? Pomocy!
Opublikowano
Niestety nic nie działa!!! Nie wiem jaki kod wpisać żeby potem kliknąć Deactivate. W jakiej poyzcji ma być kluczyk w statyjce. Czy moglibyście mi krok po kroku napisac co mam zrobić od poczatku do końca . Pozdrawiam
Opublikowano
Kolega o ksywce typer to ladnie opisal, ale bezskutecznie probowalem to znalezc dla Ciebie. Ja u siebie funkcji Code nie uzywam, stad zapomnialem jak sie to je. Nigdy tez sie nie zablokowala. Poszukam jeszcze i sprobuje nadac Tobie kierunek...

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

Zajrzalem do instrukcji.

 

1. Odlaczyc akumulator na okolo 5 minut, nastepnie podlaczyc.

2. Kluczyk przestawic w pozycje 1. Ekran sie rozswietli i nastapi odliczanie zegara w dol przez 10 minut.

Po dziesieciu minutach mozesz uruchomic silnik.

 

Tak powiada instrukcja, probuj.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
Próbowałem wszystkiego, łącznie z procedurami zawartymi w książce obsługi. 5 min bez klemy podłączenie, kluczyk na 1 itd. Nic z tego, dzwoniłem na serwis zobaczymy co wymyślą. :duh:
Opublikowano

Jakis chyba smiec sie zalagl w pamieci komputera.

Sprobuj moze zdjac obie klemy z akumulatora i polaczyc je razem, zewrzec, na - powiedzmy - 2-3 godziny. Moze pomoze :?

Przy padaniu akumulatora rozne cuda-wianki moga sie dziac.

Mi, kiedys tam, po padzie akumulatora, oszalal w E34 wskaznik paliwa, zreszta stalo sie to ponownie, gdy niezbyt pewnym ruchem podlaczylem kleme. Za pierwszym razem ruszylem z przewodow. Wskaznik spadal zgodnie z zuzyciem do okolo 1/4 po czym wracal do 1/2 i tak trwal az do wyjechania paliwa, nawet rezerwa sie nie zapalala! Po ponownym podlaczeniu akku, wszystko wrocilo do normy.

Trzeba to robic zdecydownie, bez iskrzenia, za pierwszym razem.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.