Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam czy macie już opinie o bio paliwie a dokładnie bio-on na naszych satcjach ? jakiej jest jakości i czy w ogóle warto? Edytowane przez bushi14
Opublikowano
U mnie właśnie tankowałem na Petrochemii i normalnie jest dystrybutor z bio-on . Cena 3,63 przy 3,99 za ON na dystrybutorze stały ulotki z opisem tego paliwa ze przebadane przez fachowców z Lotosu jego parametry certyfikat dopuszczenia do uzytku. Więca sam jestem ciekawy jak się sprawuje ten " osławiony przez polityków " bio-on
Opublikowano
z tego co mi wiadomo z takim procentem bio-dodtkow maga jezdzic nowe auta ale jak bedzie i czy nie pujdzie nic w uzywanym silniku tego politycy juz nie mowili ciekawe czemu??ja slyszalem ze to morderstwo dla starszych silnikow.jak sie myle to mnie poprawcie

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

  • 2 lata później...
Opublikowano

Z tego co mi wiadomo to auto musi być przystosowane do BIO Diesel (nowe już są) tak samo jak niektóre samochody są przystosowane do jazdy na Bio etanolu. Np chyrsler 300m ma to zanotowane na klapce od wlewu paliwa zaś w instrukcji obsługi auta jest notatka ,że wymiana musi być co 70000 mil lub 50000 jak jeździsz na alkocholu.

 

Mój kolega raz zatankował bio diesel do Alfy 166 i po kilku kilometrach pozapalały mu sie takie kontrolki o których w życiu nie wiedział. Ale w aso kasowanie błędów silnika za 200 zł pomogło :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja narazie robie proby z biopaliwkiem na silniku vw 1,9 tdi 110 km i moge stwierdzic ze śmiga nie tak źle pod waronkiem że jest wymieszane 1 do 3 wtedy dopiero nie czuć na czym jedziemy.Po zatankowaniu czystego bioestru jest odczuwalny spadek mocy a ponadto sa problemy z odpalaniem na zimnym silniku. po zatankowaniu 1 do 1 jest troszke lepiej ale bez rewelacji. Jesli chodzi o spalanie czystego bio to jest bardzo podobnie jak na normalnym ON /100km .
Opublikowano

strona 175 instrukcji BMW E60

Nie tankować rzepakowego estru

metylowego, oleju napędowego bio lub

benzyny. Po zatankowaniu niewłaściwego

rodzaju paliwa nie należy uruchamiać silnika, w

przeciwnym razie istnieje niebezpieczeństwo

uszkodzenia silnika.<

Po zatankowaniu niewłaściwego rodzaju paliwa

należy skontaktować się z Dealerem BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.