Skocz do zawartości

Sam dodaje gazu.....................


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie moje E32 zaczęło coś dziwnego robi.Mianowicie gdy zapale silnik to chodząc na luzie nie trzyma równo obrotów tylko sam dodaje i ujmuje obrotów jakby ktoś naciskał i puszczał pedał..... na gazie jest podobnie tylko że mniejsza odchyłka np jak wyłącze światła na gazie to stabilizuje sie...jezdzi normalnie tylko nie wiem czemu ma taki odpał może jej samo przejdze.....

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Opublikowano
poprostu falują Ci obroty, za uboga mieszanka (przepływomierz, wtryskiwacze zapchane) albo silnik krokowy.

 

na początek proponuje zrobić reset komputera jak nie pomoże to dopiero wtedy sprawdzac i ewe. wymieniać podzespoły.

 

a jak już wszystko bedzie ok. znowu zrobić reset komputera

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano

1. odpinasz akumlator najpierw -

2. + i - (klemy ofkors) laczysz ze soba, przekrecasz stacyjke na zaplon i zostawiasz na 10-20 minut. powoduje to rozladowanie kondensatora podtrzymujacego pamiec kompa

3. podlaczasz akumlator najpierw + potem -

4. odpalasz auto i na biegu jalowym niech pracuje tak z 10 minut w tym czasie zapisuje mapę zapłonu, następnie gasisz i znowu odpalasz i tak 2 3 razy

5. reszte mapy zapisze w cyklu miejskim

 

ps. autko na poczatku moze dziwnie pracowac ale do tej p[ory mi to pomogalo ;-)

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano

przy resecie nie łączy sie klem

załączasz światła zapłon i to wszystko po godzinie podłączasz aku i gotowe

 

najpierw wyciąg silnik krokowy i przepustnice wymyj to wszystko w benzyn ce ekstrakcyjnej i wydmuchaj

Opublikowano
Wielu ludzi popełnia ten błąd ,ze odłącza aku na pare chwil i wydaje im się,ze to prawidłowo wykonany reset DME . Niestety , jest to nieco bardziej złożona procedura -

1) odłączamy aku - najpierw minus , potem plus

2) zabezpieczamy aku ,zeby kable w zaden sposób go nie dotkneły wywołujac spiecie

3) przekrecamy stacyjke w pozycje 2

4) teraz musimy połączyc kable aku na przynajmniej 10 minut - to spowoduje zresetowanie kondensatorka ECU/TCU

5) po upływie tych, dajmy na to 15 minut , wyjmujemy kluczyk ze stacyjki, na nowo podłączamy aku : "+" potem"-"

6) uruchamiamy silnik i pozwalamy mu chodzic na biegu jałowym przez 5 minut

7) wyłączamy go na , ponownie, 5 minut

8) teraz uruchamiamy ponownie i ruszamy - na najnizszym mozliwym biegu

( zaleznie od typu skrzyni ) przyspieszamy przez cały zakres

obrotów( do przynajmniej 5000 rpm) i potem pozwalamy autu samodzielnie wytracic obroty az do obrotów biegu jalowego - i tak trzykrotnie

9) nastepnie znów zatrzymujemu auto i pozwalamy pracowac na biegu jałowym przez 5 minut

 

gotowe!

Opracowany przez ludzi z 7er.com i BIMMERBOARD

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=5931#5931

Opublikowano
Wielu ludzi popełnia ten błąd ,ze odłącza aku na pare chwil i wydaje im się,ze to prawidłowo wykonany reset DME . Niestety , jest to nieco bardziej złożona procedura -

1) odłączamy aku - najpierw minus , potem plus

2) zabezpieczamy aku ,zeby kable w zaden sposób go nie dotkneły wywołujac spiecie

3) przekrecamy stacyjke w pozycje 2

4) teraz musimy połączyc kable aku na przynajmniej 10 minut - to spowoduje zresetowanie kondensatorka ECU/TCU

5) po upływie tych, dajmy na to 15 minut , wyjmujemy kluczyk ze stacyjki, na nowo podłączamy aku : "+" potem"-"

6) uruchamiamy silnik i pozwalamy mu chodzic na biegu jałowym przez 5 minut

7) wyłączamy go na , ponownie, 5 minut

8) teraz uruchamiamy ponownie i ruszamy - na najnizszym mozliwym biegu

( zaleznie od typu skrzyni ) przyspieszamy przez cały zakres

obrotów( do przynajmniej 5000 rpm) i potem pozwalamy autu samodzielnie wytracic obroty az do obrotów biegu jalowego - i tak trzykrotnie

9) nastepnie znów zatrzymujemu auto i pozwalamy pracowac na biegu jałowym przez 5 minut

 

gotowe!

Opracowany przez ludzi z 7er.com i BIMMERBOARD

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=5931#5931

utrudniacie sobie tylko życie! :clap: ale jak tam chcecie

Opublikowano
Nie wiem, ale jak Ci pisze taki sam efekt czuje jak zresetuje wg. instrukcji jak trochę szybciej pojeżdżę, teraz resetu nie robie robiłem go raz w 730i, teraz mam 525i i nie czuje takie potrzeby :)
Opublikowano

w kompie nie da sie ustawić map wtrysku na stale czyli metoda wyżej wymieniona nic nie przyniesie bo komp i tak dostosuje mapy do stylu jazdy to po pierwsze

po drugie co ma znaczyć "prawidłowy reset kompa"

to co jest wgrane jest nie zmienne i żadnym domowym sposobem tego nie zmienisz chyba że podepniesz go do odpowiedniego sprzętu który i tak posiada tylko serwis lub wymienisz kość na inną

zresetować możecie tylko jego zdolność do uczenia sie która posiada i skasować błędy które i tak załapie ponownie jeśli nie usuniesz usterki!

bo jeśli tego nie zrobisz to jakie cuda ktoś nie wymyśli to i tak mu to nie pomoże

czyli

1 albo kasujesz błędy podłączając do kompa

2 odłączasz plusową klemę od aku włączasz światła i przekręcasz kluczyk w poz. 3 wtedy wszystkie obwody są otwarte! po godzinie podłączasz

3 w niektórych kompach dziesiętnokrotne przekręcenie zapłonu też kasuje błędy ! pod warunkiem że dana usterka została usunięta

i to wszystko na ten temat

a dla wszystkich niedowiarków ta wiedza pochodzi z ASO i serwisu BOSCHA

Opublikowano
Zrobiłem reseta kompa dokładnie z opisem, wcześniej wyjąłem wtryski, zalałem je płynem do czyszczenia, umyłem silniczek krokowy, zajrzałem w przepływomierz, widać, że ktoś do niego wcześniej zaglądał, bo dekel był przykręcony na śrubki i uszczelniony czerwonym silikonem. Klapka widać, ze rusza się ale tak jakby lekko obcierała o dno, bo widac rysy na niej. Czy ona musi idealnie lekko chodzić? Na obrotach jałowych potrafi dalej falować czy to na gazie, czy na benzynie, ale czasami jest dobrze. Co moge jeszcze z tym zrobić? z góry dzieki za pomoc

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Opublikowano

wymienić świece i sprawdzić sondy

przepławka ma chodzić idealnie

sprawdź szczelność całego układu dolotowego

 

to że wymyłeś silnik krokowy to nie znaczy że jest dobry,a przepustnica w nim chodzi leciutko?

1 przechylając go w jedną i w drugą stronę ma sie sama bez problemu otwierać i zamykać

2 jak go masz wyciągniętego to go podłącz na zapalonym silniku jak zareaguje to jest szansa że jest dobry

Opublikowano
W przepływomierzu jak pisałem lekko sieobciera ta przepływka to może byc coś od tego??? Ona powinna siezamykac bezwłądnie np. kjak jąwyjmę i przechyle przepływomierz to bez dotykanai sama powinna sie zamykac???To może dlatego raz mi nie faluje po czym zaczyna znów...Ta klapka jest otwarta jak silnik pracuje???

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.