Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od pewnego czasu samochod mi sie grzal. Grzal sie tylko jak stanelem w korku. Gdy tylko ruszylem wszystko wracalo do normy. Plynu w chlodnicy nie ubywalo.Olej w silniku bez zmian (zadnych sladow wody, "majonezu"). Wymienilem wisko, pompe wody i termostat. Problem pozostal. Przy probie wymiany uszczelki i sprawdzeniu szczelnosci okazalo sie ze glowica jest peknieta. Z tego co wiem pekniecie jest niewielki i zaproponowano mi spawanie. Czy warto jest spawac glowice? czy silnik bedzie w 100% sprawny i wydajny? Przebywam za granica a tu kupno uzywanej glowicy graniczy z cudem.Zakup glowicy w Polsce (na Allegro) i jej transport (kurier) za granice bedzie dosyc kosztowny. Pozatym kupowac glowice w ciemno bez pewnosci ze jest sprawna to troche ryzyko i wyrzucenie pieniedzy w bloto. Za wymiane uszczelki i spawanie glowicy musze zaplacic w sumie 1300 euro!!! (samo spawanie to 100 euro). Co robic???
Opublikowano
Za wymiane uszczelki i spawanie glowicy musze zaplacic w sumie 1300 euro!!! (samo spawanie to 100 euro). Co robic???

to troche duzo za duzo poszukaj uzywki na schrocie albo Ebay i bedziesz zadowolony spaw to spaw i zawsze bedzie cie to gryzo. jak dobry warsztat to sprawdzaja kazda glowice przed zakladaniem i jest pewnosc czy jest szczelna i niema pekniec

Opublikowano

są miejsca które można pospawać i nie wpływa to nijak na dalszą eksploatację ale są też takie których spawania nie podejmnie się żaden warsztat

szkoda że nie jesteś w polsce bo mam 2 do sprzedania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.