Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam 318tds i od początku jak go kupilem silnik miał za duże wibracje na biegu jałowym. Tapicerka wpadała w wibracje i co chwile coś brzęczało-normalnie jak w starze. Także przy wysprzęglaniu podczas jazdy obroty spadały do 600 i przez ułamek sekundy zawibrowało budą. Raczej nie chodziło o nastawnik pompy wtryskowej bo przyspiesz bez zarzutu.

Tak bylo przez pół roku, w koncu wymiękłem i kupiłem nowe poduchy.

Firma Hans coś tam (HP) koszt L 120+ P 100zł.

 

Także przedni lewy amor stukał przy każdej dziurze i nie szło jezdzic bez muzyki. Chciałem kupić 2 na przód ale tylne są takie tanie więc zakupiłem cały komplet:

Bilstein B4, przód po 180/szt, tył 120zł/szt.

 

Do tego wszystkiego padły mi swiece żarowe, chyba tylko jedna paliła bo z rana 6 razy musialem grzac :)

Kupiłem 4szt NGK po 33zł/szt.

 

Dzis oddałem auto do swojego zaprzyjaznionego mechanika i jutro odbieram. Amory miałem ok 60% plus minus ale sprawdzane na tylko jednych szarpakach. Mam nadzieje, że w koncu poczuje komfort- licze sie z tym, że do wymiany będą jeszcze jakieś gumy albo łączniki ale zawias musi być sprawny, no i cichy.

W poniedziałek kupuje opony zimowe i auto chyba będzie zrobione na zimę.

Myślicie, że trzeba o czymś jeszcze pomysleć?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Jak odbierzesz od mechanika autko to napisz czy się coś poprawiło.

 

Jak długo masz już ten samochód :?: Zmieniałeś takie rzeczy jak olej, filtry, płyny :?: Co przed zimą :?:

Napewno zimowy płyn do spryskiwaczy :D Sprawdż poziom elektrolitu w akumulatorze + wszystko co może na mrozie zamarznąć lub spowodować że samochód nie odpali.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

Bilsteiny gazówki ma się rozumieć :) podobno takie montują w serii jako nowe.

Auto mam od lutego, od razu zmieniłem wszystkie filtry, oleje, płyny itp., nawet olej w skrzyni i dyfrze.

Od tego czasu zrobiłem jakies 15000km i cały czas jestem zadowolony z tds-a :8)

A jezeli chodzi o akumulator to elektrolitu dolałem, nawet ładowałem niedawno bo jak radio mam włączone dosyć głośno przez dłuższy czas na postoju to wysysa akumulator prawie do konca. Chyba kupie nowy za jakis czas a ten stary wrzuce do bagaznika i podlącze do alternatora. Z bagażnika będzie pobierać tylko wzmacniacz a silnik będzie miał swój. Chyba to zagra?

 

Jutro odbieram auto i napisze jakie wrażenia.

Opublikowano

odebrałem auto i jest zaje...

zawias jak nowy, kompletnie nic nie puka, a juz myslalem ze drogi w Gdansku są tak dobite...a to mój samochód :)

Na zużytych amorach było logo bmw (sachs) czyli poprzedni wlasciciel mógł serwisować auto w ASO, co mnie bardzo cieszy.

Po wymianie poduszek silnika auto zmienilo sie nie do poznania-zero wibracji, silnik chodzi o niebo cieszej, przy zmianie biegów zero odgłosów.

Jedynym dodatkowym kosztem była guma mocująca górną część prawego tylnego amora.

Koszt robocizny za:

-wymianę wszystkich amorów

-wymianę swiec żarowych

-wymianę obydwu poduszek

wyniósł 350zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.