Skocz do zawartości

Regulacja fotela pasazera


Paelo

Rekomendowane odpowiedzi

Jest góra dół w każdej zetce..

Prawdopodobnie wypieły Ci się kable idące od przycisku do silniczka od siedzenia albo są za luźno...możesz sprawdzić wkładając ręke pod fotel i trzymając te kable ręką i wtedy jednoczesnie spróbuj obniżyć fotel...Ja miałem tak że był luz na styku tych kabli wystarczyło je wpiąć jeszcze raz...No chyba że wogóle padł Ci silniczek to juz bedzie ciezko naprawic...Ale jesli to silniczek to sprawdź na allegro widzialem ze ktos miał do sprzedania ;)

pzdr

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieżko dojść. Fotel jest w pozycji najniższej. Są tam 2 silniczki. Pierwszy prowadzi fotel do przodu i do tylu ten drugi głębiej prowadzi fotel w gorę i w dół. Nie moge siegnać ręką kabli. Myślę, żę trzeba będzie odkrecić plastik przy fotelu i zobaczyc styki przelącznika. Widzę tam 3 wkręty. Potrzebny jest krotki wkrętak zeby je odkrecic. Chwilowo nie mam takiego.

Czy wystarczy odkrecic tylko te 3 wkrety czy czeka mnie jeszcze inna niespodzianka ???

Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy zdjąć tą obudowę plastikową najpierw zdejmij przycisk (lekko podważając) potem odkręcasz te wkręty tutaj mniej więcej widać jak to wygląda:

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=CL31&mospid=48080&hg=52&fg=10

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzięki, najpierw muszę się tam dostać żeby sprawdzić. Do tego trzeba będzie chyba wyjąć cały fotel a na to trzeba czasu. Jest chyba w najniższej pozycji , nie idzie wcisnąć ręki ani z przodu ani z tyłu.

Napiszę jak się z tym uporam.

Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 lat później...
Wiem, że odgrzewam kotleta i to baaaardzo starego ale z regulacją fotela góra/dół jest problem, gdy fotel pozostaje za długo w pozycji najniższej. Regulacja jeżdzi po gwintowanej szpilce. Silnik zatrzymuje sie po napotkaniu oporu. To tak jak byśmy wkręcili śrubę do końca. Po jakimś czasie nie. używania regulacji gwint się zapieka. Niestety do naprawy konieczne jest wyjęcie fotela.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.