Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak pisałem wcześniej tds mi przerywa i tylko jeden kolega mnie troszke nakierował. Otóż auto przerywa jak jade, adodam ze pali bardzo dobrze i na ciepłym też spoko pali. a kompie nie miała błędów dawka ustawiona i rozrząd też nie wariował tylko w miejscu wartość stała. dodam że zaczeło się to dziać jak ją pogoniłem 200km/h na trasie. czy może to być wtrysk sterujący bo jest mokry czo innego . Dajcie jeszcze pare przykładów co to może być :modlitwa:
Opublikowano

Jak na kompie nie ma bledow i wiekszosc rzeczy jest ok, to moze byc pompa paliwa. Czy dzieje sie to jezeli masz w baku mniej niz polowe ?

Zobacz czy na wezyku paliwa, ktory idzie do pompy wtrysku nie ma pechezykow powietrza bo jak tak to sprawa jasna (pompa paliwa do wymiany). Jest jeszcze inna opcja moze turbina ci pada. W najgorszym przypadku to moze byc cos nie tak z pompa wtrysku, ale ja bym obstawial pompe paliwa.

pozdr

Opublikowano

zacznij od sprawdzania najtańszych rzeczy, typu filtr paliwa, powietrza, spróbuj wlać jakiś preparat do czyszczenia wtrysków -(ja tak robiłem łudząc sie , że to pomoże :D )pompa paliwa raczej nie ma wpływu na szarpanie, bo nawet jak nie chodzi w ogóle to pompa wtryskowa sama sobie zaciąga paliwo.

ja osobiście wyeliminowałem wkurzające poszarpywanie regeneracją pompy wtryskowej w serwisie boscha, pompę paliwa również wymieniłem bo była zatarta, jednak nie była ona źródłem szarpania (jak było mniej niz 1/4 paliwa w baku były problemy z zapalaniem) - po regeneracji- inny samochód

Opublikowano
witam filtr paliwa wymieniony 2000 tyś temu. działo mi sie tak kiedyś jak miałem zapchan sitko w baku bo pompkę w baku miałemwyminianai w niej było takie malutkie sieteczko. i wywaliłem je i założyłem tylko to orginalne. i był spokój . to małe sitezko bylo zapaskudzone bardzo. i chyba zajrze jeszcze raz do baku sprawdzic jak tam sprawa wygląda. tak jak pisałem stało się to naglejak pocisnąłem 200. a jaest możliwośćze to od wtrysku ten czujnikz kabelkiem źle podaje info.
Opublikowano
a jak długo jechałeś te 200? w sumie nie wiem jak u ciebie, ale u mnie przy 200 km/h jest ok 4000 obr na V -tak więc silnik na pewno nie wypluwa jeszcze flaków
Opublikowano
jechałem jakąś minutę. i przerwł i później już zaczął całkiem przerywać i tylw wcześniej szedł jak burza i wszystko było ok ja miałem przy 205 jakiej 5000 obrotów
Opublikowano
u mnie przy 200 km/h jest ok 4000 obr na V -tak więc silnik na pewno nie wypluwa jeszcze flaków

 

To ile najwiecej z niej wydusiles?

20km wiecej robi swoje

Podejzewam, ze 220km/h moglbys spokojnie osiagnac, ale w Polsce to chbya jest niewiele bezpiecznych drog na taka predkos, co innego Niemcy ale tam to mozesz nawet z taka predkoscia tamowac ruch :shock:

pozdr

Opublikowano
u mnie przy 200 km/h jest ok 4000 obr na V -tak więc silnik na pewno nie wypluwa jeszcze flaków

 

To ile najwiecej z niej wydusiles?

20km wiecej robi swoje

Podejzewam, ze 220km/h moglbys spokojnie osiagnac, ale w Polsce to chbya jest niewiele bezpiecznych drog na taka predkos, co innego Niemcy ale tam to mozesz nawet z taka predkoscia tamowac ruch :shock:

pozdr

 

najwięcej ok. 200 na obwodnicy 3-miasta, niestety nie ma dróg w pobliżu mojego miejsca zamieszkania, żeby tak naprawdę sprawdzić, uważam, ze 220 powinna pójść śmiało (tak przynajmniej twierdził poprzedni właściciel)

może na jakiejś autostradzie to sprawdzę kiedyś

Opublikowano
Witam! Do maniaków prędkości, 525 tds w touringu z automatem ma 207 km /h V max,,,,Więc trzeba mieć super nową turbinę, zero przedmuchów, i niezły wiatr w plecy żeby dmuchnąć 220 ,,,,pozdrawiam i życzę prostych pustych dróg,.,,,
Teraz to ja mam radość z jazdy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.