Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

M40 i M43 sprawuja sie lepiej na gazie II generacji, niz M50, ale i tak jest to dla mnie zamordowanie samochodu.

Ale jezeli jest w dobrym stanie, to moze oplaca sie kupic i zamontowac sekwencje.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

M43 do gazu II gen się nie nadaje, ma zamontowną strumienicę w kolektorze ssącym, z tworzywa, która po strzale może się rozlecieć i znaleźć w gŁowicy.

Wydaje mi się, że BMW na zdjęciach ma matowy lakier, albo nie polerowany po lakierowaniu.

Opublikowano
M43 do gazu II gen się nie nadaje, ma zamontowną strumienicę w kolektorze ssącym, z tworzywa, która po strzale może się rozlecieć i znaleźć w gŁowicy.

 

Cale zycie sie czlowiek uczy :oops: .

No, ale i tak bym nie montowal gazu II generacji do zadnego samochodu, skoro instalacje sekwencyjne tak potanialy.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.