Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Kolegow.

 

Niedawno stalem sie szczesliwym posiadaczem ScanTool firmy AutoEnginuity. Nie jest specjalnie tania impreza, ale mozliwosci oprogramowania sa niesamowite. Niestety, nie lubi diesli, bo jest to wyrob Hamerykanski, a oni nie uznaja takich silnikow w osobowkach.

O urzadzeniu dowiedzialem sie z forum M5Board.

Bylo troche jaj, zanim zaskoczylo, ale warto bylo.

Polecam odwiedzenie strony www.autoenginuity.com

Oczywiscie jest tam wyczerpujacy opis urzadzenia. Jest tez troche dem i instrukcje obslugi.

 

Pozdrawiam.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

Coz...

 

Zadnego zainteresowania tematem? :(

Moze zle opisalem to. Nie jest to typowy scaner taki jak DIS, czy MODIC. Raczej bardziej przypomina CarSofta. Interfejs pomiedzy komputerem, a samochodem. Tyle ze CarSoft przypomina bardziej hulajnoge, a ScanTool Yamahe :P

Pieknie wykonany a oprogramowanie niesamowite. Mozna odczytac cala mase parametrow - w formie wartosci procentowych, slupkow lub wykresow w funkcji czasu, wiele parametrow ustawic, zreszta lista jest opublikowana na stronie producenta. Jeszcze jest w pakiecie oprogramowanie pozwalajace na analize czasow przyspieszen, hamowan, zuzycia paliwa, przyblizonego okreslenia mocy i momentu obrotowego, itd...

Moze cena nie jest specjalnie atrakcyjna, ale dla prawdziwego fana lub warsztatowca to wspaniale narzedzie, warte tej kwoty.

 

Naprawde polecam!

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

Podstawowy interfejs obslugujacy podstawowe funkcje OBDII kosztowal nieco ponad 200 dolcow, rozszerzenie do BMW nastepne nieco ponad 200 dolcow. Widzialem gdzies oferte sprzedazy wsiego razem za 450. Koszty przesylki do PL okolo 30 USD. Ceny sa podane na stronie, bo producent rowniez zajmuje sie sprzedaza na caly swiat.

Z menu mozna tylko wybrac samochody od 1996 roku, wiec chyba E32 odpada. Chcialem potrenowac na E34, ktory sprezentowalem tesciowi, ale jakos nie bylo okazji. Moze ruszylby?

Trzeba byloby zobaczyc, jaki DME obsluguje, moze jest na liscie?

Ja osobiscie nie wiem, ktory typ DME jest uzyty w Twojej E32 750i. Jezeli sprawdzisz, to moge zobaczyc na liscie.

Na pewno nie bedzie kompatybilny z OBDII, ale to moze nie byc problemem, bo moje E39 M5 tez nie jest kompatybilne i hula, ino trzeba wybrac inne opcje w programie. Reszta BMW po 1996 roku powinna byc kompatybilna z OBDII.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.