Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupienie zadbanego E34 M5 3.8 w cenie ponizej 7 tys EUR jest w Niemczech niemozliwe, a innego nie warto kupowac.

To jest prawdopodobnie 3.6, ale jezeli jest profesjonalnie nadlubane, na wszystko sa papiery, a samochod jest w dobrym stanie, to cena jest IMHO jak najbardziej wlasciwa.

Rocznik przy takich samochodach ma trzeciorzedne znaczenie.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

To jest na pewno 3,6. Rocznik 90 bardzo słaby ale fakt że przy "kolekcjonerze" to już mniejsze znaczenie. Choinka jasna to jest prawie na podeszwie włoskiego buta, strasznie daleko żeby pojechać i wrócić z niczym.

Tuner pisze raczej skromnie skąd wyciągnęli te 400 koni

http://www.racing-dynamics.net/fr_index.php

Czy kontrola trakcji była w M5 rocznik 90?

Co do przebiegu to może byc różnie, przeciez jako nówka kosztowała majątek i zapewne nie po to żeby wozic towar po Europie - uszczeleczka przy drzwiach nie ma nawet śladów otarcia. Cóż na razie wysłałem maila i fax, zobaczymy, ale to południe więc mogą nie kapować angielskiego a ja nie kapuje włoskiego :-(

Opublikowano

wg mnie i moim subiektywnym zdaniem

-licznik nieoryginalny

-kierownica... no nie wiem z tej perspektywy wydaje mi sie ze też nie

-poza tym szara skóra wg mnie gorzej wygada od czarnej

-na 100% brak elektrycznie reg. kierwnicy (nie wiem czy wszystkie ///M-ki to miały czy była to jedynie opcja)

 

orygialne e34 M5 w stosunkowo małych pieniądzach (czyt. >30K PLN)

ciężko znaleźć

dlatego jesli nie szkoda Ci $ i czasu na droge to mozna ją zobaczyć

tyle ze musisz być przygotwany że wrócisz do domu z niczym (no nie licząc może kolejnego doświadczenia które przecenić sie nie da)

 

to tyle ode mnie

dzieki wielkie za uwagi wszelkie i pozdrawiam

Opublikowano

jak to - licznik nieoryginalny ? przecież widac że oryginalny RD.

kierownica też RD, po prostu bajer

brak elektrycznie reg. kierwnicy to nie problem gorzej jesli nie ma wcale...

Otóż to nie orygialne e34 M5 tylo kolekcjonerskie M5 Racing Dynamisc, podejrzenie tanio.

Opublikowano
jak to - licznik nieoryginalny ? przecież widac że oryginalny RD.

kierownica też RD, po prostu bajer

brak elektrycznie reg. kierwnicy to nie problem gorzej jesli nie ma wcale...

Otóż to nie orygialne e34 M5 tylo kolekcjonerskie M5 Racing Dynamisc, podejrzenie tanio.

 

:oops:

acha :norty:

 

człowek całe zycie sie uczy :cool2:

Opublikowano
Dawno nie widzialem tak zadbanej piatki, az milo popatrzec. Jezeli stan zgadza sie ze zdjeciami, to mysle ze warta tych pienedzy.

http://img237.imageshack.us/img237/9199/avako1.png

Przedni napęd jest dla dziewczynek. . . :twisted2:

Opublikowano

A oto odpowiedź od sprzedawcy:

"The car is fully functional and can make the trip.

The car is stopped for four years, I council do before a service, at least replace oil and filter.

Cluth pedal is soft.

No problem for gearbox and engine: everything is perfect. ! ! No servicebook.

Pixel 80% Ok.

To repair in my suggestion: skin on the dashboard is detached in some places, paste.

This is one of the M5 test drive of the monthly magazine "Automobilismo" in 1990.

Only two copies, one is Gerard Berger (former Ferrari driver F.1) other things is this."

Opublikowano

el. regulcaja w M5 to zadkosc o ile była wogóle, widziałem cos takiego w e34 ale nie w M5, w standardzie była regulacja reczna ale tylko przód-tył. ładne to M5 tylko taki rarytas a zderzak urwany :shock: błotniki nie oryginalne (M5 nie miała wtedy kierunków) tłumik albo jakis tuning albo od M3 bo taki podobny, mega hamulce, skóra na desce juz nie wygla.

 

jak to ma 400 ps to bym tym chetnie polatał ale jechac do włoch zeby sie okazało ze złom to mi by sie nei chciało.

pisze ze auto stoi od 4 lat o ile skumałem, ciekawe co sie stanie jak dostanie w d... i co oni tam pozmieniali zeby te 400ps wyciągnąc.

535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano

Tomas, co mogli pozmieniać to można looknąć tutaj:

 

http://www.racdyn-usa.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=1&Category_Code=e34

 

http://www.racing-dynamics.net/fr_index.php

 

Ale właśnie nie widzę tych spojlerów i zderzaka od Racing Dynamics.

Nie wiadomo czy tuner sprzedawał nówkę z całym pakietem czy ktoś kiedyś po prostu sobie zamówił pewne elementy...

Nie jestem fachowcem od M-piątek, trochę ciemne zdjęcia.

Tez właśnie bym polatał ale dlaczego stoi 4 lata? (rozbite i naprawiane z ubezpieczenia?, kradzione na przeczekanie?

Opublikowano

Heheheh 120 tys przebiegu :lol:

 

Ja mam 305 mimo że młodszy a takim "diabłem" jak ten to bym chyba jeszcze więcej jeździł....

 

No ale ... jeszcze równe 120.... i jakies grosze...

 

Kiedyś oglądałem BMW 3 tds co miała równiutkie 295000 albo Nissana co miał też równe 115000 - rocznik 95.....

Opublikowano
No właśnie też nie widzę konkretów, ale skoro prasa opisywała testy w jakimś Automobilizmo, to sobie tego poszukam, tyle że to potrwa.
Opublikowano

Żeby na prawdę to ocenić to trzebaby było tam jechać. Ja w takie przebiegi nie wierzę i bym go nie kupił. No chyba że na prawdę byłby idealny...

 

A skąd pewność że twój ma 75?? Masz go od początku??

Opublikowano
Żeby na prawdę to ocenić to trzebaby było tam jechać. Ja w takie przebiegi nie wierzę i bym go nie kupił. No chyba że na prawdę byłby idealny...

 

A skąd pewność że twój ma 75?? Masz go od początku??

 

da sie to sprawdzic

535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano

Tak, nie ma książki serwisowej i stoi 4 lata.

"ospoilerowanie" nie zgadza się się ze zdjeciami tunera.

Z drugiej strony jak zauważył Tomas fotelik extra, kierownica super, uszczeleczka drzwiowa niewytarta, widac chyba te hamulce R.D oczywiście zegary...nie wiadomo co o tym sądzić...

Opublikowano

No właśnie - to że stoi 4 lata ma być chyba usprawieliwieniem na ten przebieg i brak książki. Podpadówa...

 

Co do foteli itp - może jest po prostu poskładana z dwóch..... :)

Opublikowano
Bardzo konkretna odpowiedź :mrgreen:

 

Coś bliżej ??

 

mam Ci dac wykład tu jak sie sprawdza przebieg? ja wiem nawet co w moich BMW było wymieniane i przy jakim przebiegu. jak jestes zaineteroany wykładem to prosze na pw. ale to zadna tajemnica i kazdy "kumaty" powienien wiedzic.

535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano
Bardzo konkretna odpowiedź :mrgreen:

 

Coś bliżej ??

 

mam Ci dac wykład tu jak sie sprawdza przebieg? ja wiem nawet co w moich BMW było wymieniane i przy jakim przebiegu. jak jestes zaineteroany wykładem to prosze na pw. ale to zadna tajemnica i kazdy "kumaty" powienien wiedzic.

 

No ja niestety do tych kumatych nie należę bo się na tym nie znam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.