Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Żaden silnik nie lubi przegrzania. Są różne skutki przegrzania, wydmuchana uszczelka głowicy, pęknięta głowica lub pęknięty blok.

Beemkowe silniki zwłaszcza rzędowe 6-stki mają długie głowice więc bardziej podatne na różnego rodzaju naprężenia / odkształcenia. Nie słyszałem żeby wielu ludziom pękały bloki. Jak już to najczęściej uszczelki.

Problem przegrzewania podobno załatwili w ten sposób że zastąpili blok żeliwny aluminiowym. Czyli silniki 328 , 323 i 320 po roku chyba 96.

 

Także jeżeli wskazówka temperatury silnika nie wychyla się poza pion żadne pęknięcia bloków czy głowic nam nie grożą. Pozdrawiam

http://img692.imageshack.us/img692/9379/podpiswb.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.