Skocz do zawartości

e36 318is - zmiana sily hamowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam …. Zacznę od tego ze bardzo dużo szukałem jednak nic nie znalazłem i dlatego pisze..

Mam pytanie odnosicie hamulców,,,czy da się jakoś zwiększy sile hamowania tylnej osi w e36 318is..

Problem polega na tym ze przednie Kola kończą hamować a tylne dopiero zaczynają …

Sprawdzone na stacji diagnostycznej.Wyglonda to mniej więcej tak.

Wjehlem na rolki przednia osią i zaczolem hamować ( max 1,8) i wyjazd pedał wciśnięty do polowy ,,tył (max 1,8) i wyjazd niby dobrze ale tył zaczol hmowac od polowy i żeby zablokować Kola musiałem wcisnąć pedał do dechy..

Rozumie ze tył powinien hamować później ale to co się dzieje w mim przypadku to jest raczej wiele za późno..

Dodam ze płyn jest wymieniony i pedał nie wpada w podłogę..

Może ktoś wie jak to zrobić , a może się da przeprogramować Moduł abs ( podobno to on tym steruje )

 

 

Dzięki, za jaka kolwiek pomoc…

Opublikowano
Radził bym Ci przejechać sie podobnym autkiem i porównać siłe hamowania na drodze, jeżeli dalej bedziesz miał wątpliwości to może odpowietrz hamulce (tylko w odpow. kolejności) zapewne w tylnich zebrały sie jakies pęcherzyki, możliwe też że przegrzałeś tarcze, wtedy trzeba je przetoczyć. Innych możliwości chyba nie ma.
http://img209.imageshack.us/img209/1844/325tdssqq4ea0ht5.jpg
Opublikowano

ok. dzieki za odp.. zmienie tarcze i klocki i wtedt zobacze co sie zmieni...

co do tarcz to przednie napewna sa przegzane..

Opublikowano
ok. dzieki za odp.. zmienie tarcze i klocki i wtedt zobacze co sie zmieni...

co do tarcz to przednie napewna sa przegzane..

No bankowo jak masz z tylu klocki blisko konca plus tarcze z duzym rantem a przod swiezo wymieniony to zanim szczeki scisna klocki z tylnia tarcza to przod juz bedzie mocno zacisniety.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Zużycie klocków nie ma wpływu na to kiedy zaczynają brać, tłoczek wraz ze zużywaniem sie klocka (tarczy) wychyla sie coraz bardziej, odległość klocka od tarczy jest zawsze taka sama. W tym przypadku jeżeli tarcza zachartowała sie (np. palenie gumy na chamulcu), robi się ona twardsza i klocek nie zbiera tak jak powinien, tylko sie ślizga, wiec trzeba mocniej wcisnąć hamulec. Ale plusem jest że można palić kapcia bez większego zużycia hamulców :D
http://img209.imageshack.us/img209/1844/325tdssqq4ea0ht5.jpg
Opublikowano
Zużycie klocków nie ma wpływu na to kiedy zaczynają brać, tłoczek wraz ze zużywaniem sie klocka (tarczy) wychyla sie coraz bardziej, odległość klocka od tarczy jest zawsze taka sama. W tym przypadku jeżeli tarcza zachartowała sie (np. palenie gumy na chamulcu), robi się ona twardsza i klocek nie zbiera tak jak powinien, tylko sie ślizga, wiec trzeba mocniej wcisnąć hamulec. Ale plusem jest że można palić kapcia bez większego zużycia hamulców :D

lol sory ale gadasz brednie a poza tym tylnie hamulce maja tyle do sily hamowania pojazdu co nic, Wiec jakies chartowanie sie tarczy nie ma tu wiekszego znaczenia...

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano

He, jest tak jak ja mówie, jeśli masz inaczej to nie wiem czym jeździsz, może furmanką, pozatym żeczywiście tył mniej chamuje od przodu ale nie na tyle żeby go odłączyć, ty pewnie pozaginałeś u siebie końcówki żeby lepiej palić kapcia. Koleś napisał że chce zwiększyć siłe hamowania tyłu, a jeśli przegrzał tarcze to będą one słabo hamowały.

Wiesz że gadamy o samochodzie a nie motorze???

http://img209.imageshack.us/img209/1844/325tdssqq4ea0ht5.jpg
Opublikowano
He, jest tak jak ja mówie, jeśli masz inaczej to nie wiem czym jeździsz, może furmanką, pozatym żeczywiście tył mniej chamuje od przodu ale nie na tyle żeby go odłączyć, ty pewnie pozaginałeś u siebie końcówki żeby lepiej palić kapcia. Koleś napisał że chce zwiększyć siłe hamowania tyłu, a jeśli przegrzał tarcze to będą one słabo hamowały.

Wiesz że gadamy o samochodzie a nie motorze???

Jakis swiezo upieczony bedzie mi tu puszczyl :!:

Ropniaku ja pale tak gume ze w miejscu stoje bez hamulca i gumy nie mam w 10 sekund a to wszystko dzieki tuningowi :!: moje 1.8 jest na PEŁnym wtryskuu posiada stozej na przeplywomierzu i strumienice aby nadazala ze nadmiarem powietrza ktore stozek daje, poza tym musialem kupic ogumienie na tyl 295 zeby z miejsca ruszyc bo moment mam tak ogromny dzieki magnetyzerom i naklejce sony EKSPLOŁD na tylniej szybie :mad2:

Koniec OT.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.