Skocz do zawartości

525 tds problem z obrotami na jalowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegow, jestem tu nowy od dzis praktycznie i mam roblem...

Kupilem bmw e34 525tds z 93 roku i mam problem z obrotami na biegu jalowym tzn na luzie, silnik zachowuje sie jakbym leciutko gazowal, obroty rosna spadaja na normalne rosna spadaja...i tak w kolko, doslownie jak bym leciutenko gazowal.

Jenen znajomy powiedzial mi ze to moze byc pompa a drugi ze to jakis czujnik....

 

Co to moze byc???....Prosze pilnie o pomoc... Z gory dzieki. :(

Opublikowano

 

niom wyglada to podobnie tylko to jest takie plynnie i caly szas tak samo gazuje....

 

ale z tego wynika ze to pompa chyba... :mad2: :jawdrop:

 

ale zem sie w kopal... :( ale kurcze auto ma dopiero 180 tys najechane i juz pompa sie konczy...

Opublikowano

jak nie jest tak jak na moim filmiku to spoko, to nie musi byc pompa.

180 tys?? hahah zapomnij kolego, ze on tyle ma. dodaj drugie tyle. moj mial 167tys jak kupowalem i padla pompa wiec nie wierz w ten przebieg.

Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano

no niestety pompa to pięta achillesowa tych silników.

Na pocieszenie dodam, że Ty nie pierwszy i nie ostatni wj..bałeś sie na tą minę :D

 

poza tym kolego prawie 15letni samochód i to tds miałby miec 167 tys km? kto jeszcze na świecie wierzy w takie bajki... dodaj do tego co naliczniku pół milliona

Opublikowano
no niestety pompa to pięta achillesowa tych silników.

Na pocieszenie dodam, że Ty nie pierwszy i nie ostatni wj..bałeś sie na tą minę :D

 

poza tym kolego prawie 15letni samochód i to tds miałby miec 167 tys km? kto jeszcze na świecie wierzy w takie bajki... dodaj do tego co naliczniku pół milliona

 

przepieg mam udukomentowany z niemiec...autko wnetrze ma jak z salonu...wiec juz ie wiem...

Opublikowano
jak nie jest tak jak na moim filmiku to spoko, to nie musi byc pompa.

180 tys?? hahah zapomnij kolego, ze on tyle ma. dodaj drugie tyle. moj mial 167tys jak kupowalem i padla pompa wiec nie wierz w ten przebieg.

 

 

no lagodnie obroty skacza i caly czas tak samo rowniutko..jezeli to nie pompa to co to moze byc...

 

 

a wlasnie ...zalozmy ze to jest popma to mozna z tym jezdzic i jak mozna to jak dlugo??

Opublikowano
Polecam sprawdzić jeszcze pompę wspomagającą w zbiorniku

 

tzn jak sprawdzic..cisnienie czy wydajnosc??

jakie powinny byc parametry?

Opublikowano

chlip chlip... a pomoglo by jak bym wykrecil pompe rozebral ja poczyscil i wlozyl.... bo auto normalnie jezdzi bez zarzutu tylko te obroty na luzie...

???

Opublikowano
możesz spróbopwac samemu wyczyścić nastawnik, ale to jest wg mnie igranie z ogniem, bo łatwo mozna uszkodzic pompe wtryskową przy nieumiejętnym naprawianiu- jest na forum opis jak sie to robi
Opublikowano
przepieg mam udukomentowany z niemiec...autko wnetrze ma jak z salonu...wiec juz ie wiem...

 

tez mialem, w srodku jak noweczka, ale jak sie blizej przyjzalem ksiazce to cuda na kiju wychodzily :)

sam kombinowac pzy pompie nie radze - mozna wiecej zepsuc niz naprawic.

Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano

yhy kumam.... benzyniaki to sam rozbieralem i skadalem... disla mam pierwszy raz....

 

a jak bym zalal takiego czegos do baku c niby szysci wszystko...tzn dodaje sie do poliwa.....

 

i druga sprawa....

 

co to jest ten nastawnik?? to wlasnie przez niegoma takie obroty czy to przez pompe....??

Opublikowano
yhy kumam.... benzyniaki to sam rozbieralem i skadalem... disla mam pierwszy raz....

 

a jak bym zalal takiego czegos do baku c niby szysci wszystko...tzn dodaje sie do poliwa.....

 

i druga sprawa....

 

co to jest ten nastawnik?? to wlasnie przez niegoma takie obroty czy to przez pompe....??

 

ze środkiem czyszczącym możesz spróbować, na pewno nie zaszkodzi, chcąc sprawdzić co jest musisz podjechać pod dobrego kompa - bład nastawnika wychodzi od razu że nie trzyma dawki. skaczące obroty to przeważnie wina nastawnika pompy- który jest integralną częścią pompy wtryskowej

Opublikowano
czyli wymiana samego nastawnika oczywiscie zakladajac ze to jego wina, nie wchodzi pewnie w gra, jak juz to cala pompe trza wymienic.... :jawdrop:
Opublikowano

 

przepieg mam udukomentowany z niemiec...autko wnetrze ma jak z salonu...wiec juz ie wiem...

 

jA miałem 524td z jasnym wnętrzem (dywaniki włochate a nie gumowe wykładziny, podłoga, siedzenia, deska - wszystko jasne) 280 tys! i w środku lepiej utrzymany od rocznego Trafica którym przejezdziłem w 2 lata 100tys od nowości (plastiki znaki zmęczenia wykazywały)

 

Wiec specjalności: "202 tys" "212tys" "222tys" mnie nie przekonują do kupna.

 

P.s kiedyś kolega mnie poprosił o obejrzenie auta w komisie - stało ich 5 obok siebie i każdy na liczniku 133tys. Ktoś Lładnie je "postroił"

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

panowie chyba sie pogorszylo... teraz jest tak ze auto ma wlasnie takieskaczace obroty na jalowym a nie raz spadnie poniszej 1000 zawaca sie i gasnie odrazu, zalezy raz jest tak a raz tak ze odrazu gasnie....

 

:jawdrop: :( :( :( :( o co tu chodzi??

Opublikowano

dzisiaj ogladalem sinik i zobaczylem cos ciekawego..w okolicy pompy wtryskowej jest wilgotno, caly wezyk ten co odzie od takiej okraglej puszki do pompy byl mokry i lekusko sielko cos z niego...

 

i mam pytanie co to z niego cieknie i czy ma to jakis wplyw na te obroty??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.