Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a jaki masz silnik? Najpewniej to przyczyna tkwi w silniku krokowym. Ale poszukaj :search: było o tym milon razy!
Opublikowano
hmm trudno powiedziec. niedawno zmienilem glowice po przegrzaniu silnika. moze to winba jakiegos czujnika albo cos w tym rodzaju. pozdro.
Opublikowano

z regoly falowanie obrotow na jalowym w M40 to wynik nieszczelnego ukladu dolotowego, blegow w komputerze sterujacycm, niesprawnosci slinika krokowego, uszkodzenie TPS-i zle ustawienie przepustnicy, umierajacy przeplywomierz

Jesli uklad-rury sa cale nie popekane, przepustnica jest ustawiona w odpowiedniej pozycji( czyli TPS pokazuje na zamknietej odpowiednie wartosci)silnik krokowy wyjoles, przeczyszczyles dokladnie i Skasowales DME to jesli dalej faluja to juz jest jakas powazna historyjka zwiazaana z ta glowica.

 

( mechaniczne sprawdzenie krkokowgo i przeplywomierza sie sprawdza odpinajac kostke -jesli silnik zmienia prace silnika to czyli działaja-jednak jest to malo dorazna diagonoza )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.