Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem niedawno 318_2000r, dopiero go poznaję. Zaobserwowałem, że przy przyspieszaniu pojawia się jakiś niezbyt głośny gwizd. Taki odgłos miałem kiedyś w VW Jeatta, okazało się, że w ogóle nie było oleju w skrzyni biegów.

Sprawa druga - w momencie wbijania biegu (1-ka) słychać puknięcie w tylnej część auta. Wycieków nie ma żadnych, ani na skrzyni, ani na moście, biegi wchodzą przyzwoicie.

Czy te dwie sprawy mogą mieć ze soba związek, a może przyczyny szukać trzeba gdzie indziej.

Jakby się komuś coś nasuneło, proszę o podpowiedź

Opublikowano
możliwe jest wszystko, nawet to że auto ma więcej niż te 146 tyś, chyba że jeździsz nim od nowości. Zależy jak było uzuwane, bo jak ktoś cały czas strzelał ze sprzęgła to mógł sie most nadwyrężyć. Warto sprawdzić choćby poziom oleju, nie ma przy tym dużo roboty. Ale przy wbijaniu biegu na postoju jeśli stuka z tył to najprawdopodobniej most chyba że idzie rezonans od skrzyni. Ale zaczą bym od mostu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.