Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Czy moge wymienic zegary na takie z 6 cylindrowego silnika? Chce wymienic tylko płyte głowna i moge wziasc np. ze skala do 240 lub z 4cylindrowego silnika do 220km/h? (mam do 260) tarczki bym przełożyl od swojego :shock: Czy to bedzie funkcjonowac poprawnie :?: Pzdr :8)

 

jak ktos ma takie zegary tanio i niedrogo to na PW zapraszam :twisted2: :mrgreen: :modlitwa:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tzn. ty masz obecnie wyskolwany licznik do 260km/h?? dobrze rozumiem??

to chyba juz go ktos przekladal wtedy skoro masz 1,8 silnik, generalnie na logike biorac jak przekladasz tarcze predkosciomierza i sa one inaczej wyskalowane to bede przeklamania i tyle, wiec dowiedz sie dokladnie jak wyskalowana byla tarcza predkosciomierza i wtedy kombinuj dalej.

Opublikowano
Zadnych przeklaman nie bedzie, cala elektronika jest w zegarach. Jesli sa wyskalowane do 220km/h to byc moze uda ci sie zamknac licznik :) Oczywiscie to pod warunkiem ze wymienisz cala konsole. Bo cos tam wspomniales o samych tarczach od zegarow... wtedy proste ze beda przeklamania.
Opublikowano

Zegary mam oryginalne od 318is'a (skala 260) ale mam dylemat bo na allegro jest duzo zegarow wyskalowanych do 220 i 240km/h :duh: i jak włoze płyte głóna od zegarów np. wyskalowanych do 220 a tarczki bede moje czyli do 260 to wszystko bedzie smigac?... :?: znalazlem raz zegary z jakimis powydzieranymi tarczkami i tak pomyslalem ze przełozylbym poprostu swoje i by byla gitara... Ale druga rzecz co mnie zastanawia to czesto na aukcjach pisza w opisach model, pojemnosc i nawet rodzaj skrzyni biegów i tak własnie pomyslalem ze to moze tez do konca nie jest bez znaczenia. :worried: Wtyki sa te same niby ale nie chce wjechac na przyslowiowa mine i tak sie pytam wtajemniczonych :mrgreen:

 

1. CZyli kupowac byle jakie zegary i przekładac tarczki? Nawet od anglika?

2. Czy Kupic tylko i wylacznie ze skala do 260? :|

Lub moze kupowac tylko i wylacznie do 260 i z silnika 4 cylindrowego? :?

Opublikowano

"i jak włoze płyte głóna od zegarów np. wyskalowanych do 220 a tarczki bede moje czyli do 260 to wszystko bedzie smigac?... "

Nie !!! W tym wypadku nie bedą dobrze chodzily.

Jak chcesz wymienic to tylko cale zegary wraz z tarczkami. Wtedy nie ma znaczenia do ilu masz wyskalowany predkosciomierz.

Jak elektronike dasz do 220 a tarcze zalozysz z 260 to bedziesz mial niezla lipe.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

No i wrzucilem płyte główna zegarów od R6. I co...?

 

Obrotomierz przekłamuje (4.5tyś odciecie juz jest niby ) a silnik ma znacznie wiecej... Myslalem ze to wina moich tarczek ktore założylem od 318is (wizualnie sa takie same jak tamte z R6)

 

Zalozylem tamte tarczki od R6 i co...? dalej przekłamuje. Po odpaleniu mam chyba z 400 obr/min. Na logike rzecz biorac płyta poprawnie nie dziala :worried: :twisted:

Opublikowano
no bo nie powinno wkladac sie zegrarow od 6cylindrow do 4cylindrowca
Opublikowano
Płyta główna może być tylko i wyłącznie z takiego modelu jaki posiadasz jak byś dobrze na forum poszukał to byś wiedział ja kiedyś zmieniałem i zastosowałem się do znalezionych rad kupiłem z is'a i żadnych przekłamań.
BMW forever!!!
Opublikowano
Marko84s i cn_igi posłuchalem sie poprostu kolegi powyzej. :worried: A sytuacja byla taka ze byly to zegary za 50pln takze okazja i dopiero przed koncem aukcji sprzedajacy mnie poinformowal ze to R6 wiec szybko zadalem pytanie na forum ... i dostalem odpowiedz... :mad2: :duh: :mlotek: :bokser:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.