Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Otóż pojawił mi sie nowy(stary) problem..Chodzi mi o wskaźnik i czujnik paliwa w baku. Nie dalej jak w nocy z piątku na sobotę miałem stracha jak trzeba. W godzinach wieczornych śmigałem sobie BiMMką tu i tam, na benzynce, i nagle do 3,5 tys obr dochodzi..pyr pryt pyr pryt 4,5 jedzie. pozniej nie chciała odpalic w ogole(POMPA??WTRYSKI?? ZACHODZIŁEM W GŁOWE)..Rankiem sobotnim okazało się że: Paliwa w baku zero...a wskaźnik pokazywal ok 10L..i tak sobie pomykał to 10, to czerwone pole...zalałem i git.

 

Co moze być przyczyną złego wskazywania paliwa??? i czemu nie swieci mi sie rezerwa?? jeszcze mi sie nigdy nie zapaliła ale gdy tylko na czerwone pole mi wkraczało-tankowałem.

Opublikowano
Podejrzewam że o cos haczy albo zawiesza się pływak w baku w dolnym położeniu i nie chce opaść do konca by zaświeciła sie rezerwa :?
Opublikowano

Witam

to jest jedna z bolaczek E 30.

U mnie tez czaem sie zawiesz,wiec trzeba uwazac :P

Zauwazylem ,ze na plywaku/obudowa/jest taki maly otworek,ktory powinien byc drozny.Jezeli jakis paproch go zatka,to moze wystepowac problem ,ze swobodnym poruszaniem sie plywaka wewnatrz.

Ale to tylko moje domysly

pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Zdejmujesz tylne siedizsko,zdejmujesz oslone ze zbiornika,plywak jest przykrecony 4 srubkami nr 8,do niego dochodzi wtyczka ,ktora trzeba zdjac,Dla bezpieczenstwa ,odlacz aku.Po odkreceni nakretek ,plywak wyciaga sie do gory.Zadna filozowia.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.