Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Nie jestes jeszcze posiadaczem BMW, ale noszę się z zamiarem kupna BMW E30 324d rocznik 88-91. W związku z tym mam pytanie do użytkowników, na co zwrócić uwagę przy kupnie tego modelu, jakie są słabe strony. Co jaki czas wymienia sie rozrząd w tym silniku, no i o jakies sugestie. Aktualnie jeżdze astra 1,7d, poprzednio VW Golf mk2 1,6d. Czemu diesel, bo mam przekonanie do tego typu silników i nigdy mnie nie zawiodły, no i są w miare ekonomiczne. Z góry dziękuje z odpowiedż.

Pozdrawiam

Opublikowano
jak juz to proponuje 324td. Diesel wolnossący jest za słaby.

 

Szczerze mówiąc, wolałbym wolnossącego. Nie potrzebuje niewiadomo jakiej mocy i nie będę się ścigał. Więc IMHO zwykły klekot mi styka

Opublikowano
jak juz to proponuje 324td. Diesel wolnossący jest za słaby.

 

Szczerze mówiąc, wolałbym wolnossącego. Nie potrzebuje niewiadomo jakiej mocy i nie będę się ścigał. Więc IMHO zwykły klekot mi styka

 

Patrząc na Twoje poprzednie pojazdy 324d jest świetnym wyborem,silnik już ma mocną opinię niezawodnego i żywotnego(w przeciwieństwie do 2.4TD) no i napewno zaskoczy Cię po tych dieslach które masz kulturą pracy i jednak mocą,bo pojemność i 6 cylindrów napewno da lepsze doznania niż dieslel VW czy Opla.Oczywiście przy kupnie warto sprawdzić czy się nie grzeje,czy temperatura nie wzrasta przy dynamicznej jeździe,no i czy płynu nie zjada :wink:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

Patrząc na Twoje poprzednie pojazdy 324d jest świetnym wyborem,silnik już ma mocną opinię niezawodnego i żywotnego(w przeciwieństwie do 2.4TD) no i napewno zaskoczy Cię po tych dieslach które masz kulturą pracy i jednak mocą,bo pojemność i 6 cylindrów napewno da lepsze doznania niż dieslel VW czy Opla.Oczywiście przy kupnie warto sprawdzić czy się nie grzeje,czy temperatura nie wzrasta przy dynamicznej jeździe,no i czy płynu nie zjada :wink:

 

No właśnie, a jak wygląda sprawa osprzętu, jak z rozrządem (co ile wymiana), jakie sa typowe bolączki tego silnika. A z żywotnością jak?? Bo w golfinie miałem 650 tyś. km i cykał ładnie, astra ma juz prawie 400 tyś km i tez ładnie chodzi (oczywiście blachy masakra), a jak z blacha w BMW?? A jeszcze jedno jak z tylnim mostem, jak szybko sprawdzić czy nie jest na wykonczeniu.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.