Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest na forum juz chyba kilkanascie tematow ale zaden nie dal mi konkretnej odpowiedzi.. obecnie posiadam bmw e36 318i ale czasem jezdze przypadkowo innymi autkami .. czesto bmkami , w tematach kilka osob pisalo ze im na 1 lub 2 biegu szarpie tzn jesli nie dodam duzo gazu to ksztusi sie i poprostu czasem jazda na polsprzegle jest niemozliwa.. nawet czasem zastanawiam sie czy ten dzwiek nie dochodzi z obudowy katalizatora.. i mam dziwne wrazenie ze troche sie meczy ten silnik , ze jakis lekko zamulony jest.. napisze moze co mi sie wydaje..

po 1) slysze czasem jakby obudowe katalizatora, jak przy wolnych obrotach wpada w drgania i tak napiepsza.. drrr drrrrr

po 2) no i brak mocy.. mul. czesto nawet z 2 nie mam kopa jak np skrrecam na skrzyzowaniu.. tzn ze widze to tam ze jak trzymma wysokie obroty to nizsze biegi maja moc.. lecz wchodzenie na obroty poprzez 1 bieg na 2 bieg .. w gore uwazam za zamulone.

po 3) wydaje mi sie ze pedal gazu slabo odbija , ze jest jakby taki kapec zdechly .. ze nie popycha mi stopy jak odpuszczam gaz..

 

Zaznaczam ze autko nie jest katowane !!!

A tu napisze co jest nowe :

-wszytkie filtry !!

-swiece, olej ( musze zmienic plyn do wspomag. i nad olejem w tylnym moscie i skrzyni sie zastanawiam ale nie wiem jakie maja byc ?! :( )

-przewody, rozrusznik ostatnio regenerowany tazke pszczola , uklad dolotowy nowe gumy.

 

pomozcie..

Opublikowano

Czy nie próbowałeś własnoręcznie regulować wolnych obrotów ??

Bądż też czy jakiś fachman nie wsadził tam swoich rączek bo mu się cosik nie podobało w pracy silnika??

Bad toys 4 Bad boys
Opublikowano

Nie kojarzę , w m43 gaz jest na linkę czy elektroniczny , ale jeżeli na linkę to ktoś próbując "podregulować" obroty poruszył regulację ale mikroswitcha dodatkowej dawki paliwa . Aha sprawdż czy wszystkie połączenia osprzętu (przewody podcisnieniowe , odma są szczelnie skręcone obejmami . Najprościej...Na odpalonym silniku odkręć korek wlewu oleju i zobacz jak zareaguje silnik . Jeśli przygaśnie i zacznie nierówno pracować , lub całkiem zgaśnie to jest dobrze , jeśli nie to znaczy , że masz nieszczelny dolot i łapie Ci "lewe" powietrze.

A i jak wygląda zużycie paliwa?? Może się okazać że sonda lambda stanęła i silnik pracuje na złym składzie mieszanki...uffff :wink:

Bad toys 4 Bad boys
Opublikowano

Szczerze mówiąc zgłupiałem do reszty , rozumiem , że kopułka i palec równierz wymienione może po prostu za nisko na obrotach jezdzisz ... te silniki lubią spore obroty i na dobrą sprawe tak naprawde jechac zaczynają około 4 tys obrotów...

:mad2:

Bad toys 4 Bad boys
Opublikowano
A wymieniałeś napinacz łańcucha rozrządu ?? Jeśli bedzie łancuch lekko nawet lużny to może byc słabszy trochę , ale wtedy pływał by trochę na obrotach...
Bad toys 4 Bad boys
Opublikowano
wiem ze nie m oge poownywac ale czasem jezdze beemwe 525 td 1999 .. i kurde naarzie mnie nie stac na takiego zeby miec na wlasnosc ale prowadzi sie go superr i problemy z szarpaniem i sprzeglem nie istnieja... ahh . A chcem sie cieszyc z tego co mam ale pod gorke jest heh ;)
Opublikowano
Sam jezdże 325td wlasnie z takich powodow . :D Mimo wszystko 1.8 to juz kawalek silnika , wiec nie powinno byc tak zle przy ruszaniu... A mierzyłeś cisnienie na garnuszkach?? tu moze pasc odpowiedz ...
Bad toys 4 Bad boys
Opublikowano
Praktycznie w kazdym warsztacie , wykręcają świeczki z silnika w miejsca swiec kolejno przykladają manometr i kręcą rozrusznikiem . Po takim zabiegu otrzymujesz wykresy poszczególnych cylindrów z ciśnieniem spręzania . Porownujesz z danymi z książki i juz wiesz czy ciśnienie jest ok czy cosik nie tak .
Bad toys 4 Bad boys

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.