Skocz do zawartości

uszczelka i oring podstawy filtra oleju.prosze o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. W miejscu podstawy filtra oleju strasznie mi sie poci .. sa tam dwie uszczelki : jedna taka dosc skomplikowanego ksztaltu ( taka wycinanka ) i okragly oring.

Kupilem oryginalne nowe uszczeleczki i chcem sie sam za to zabrac.. Czy ktos juz to kiedys robil ??

( w warsztacie zazyczyli sobie 150 zl ;/ takze odpada :8)

 

po 1) wiem ze musze zdjac paski ..jak to sie robi ??

po 2) odkrecic podstawe alternatora, bo on zaslania mi 4 sruby na podstawie filtra oleju ,ktorych lacznie jest 6 ), nie wiem jak ??!

 

..no i ... jest cos ejszcze co musze zrobic zeby tak dojsc i zmienic te uszczelki ??

prosze o odp. pozdrawiam

Opublikowano
witaj. a wiec zdejmujesz paski. odkrecasz alternator. odkrecasz pompe do wspomagania. potem kluczem 13 odkrecasz podstawe filtra oleju ( chyba 5 srub) i po sprawie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.