Skocz do zawartości

524 TD pilnie potrzebuje pomocy dziwnnnne stuki w silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wielkki klopot mam z BMW 524 TD, mianowicie auto chocilo bez zastrzezen pewnego razu spadl mi pasek klinowy i auto sie zagotowalo sie. Zaprowadzilem auto do jakis magików i orzekli ze glowica pekla oki kupilem dgrugą i zawiozlem do warszatu mechanicznego, mechanik zawiozl ją do regeneracji tzn nowe kanaly, zawory , uszczelnicze , spradzenie szczelnosci, planowanie nieby ladnie pieknie mysle se nowy silniczek bede ganial :) a tu zoooonk magicy ktorym zaprowadzilem auto zlozyli wszystko odpalają a tam cos puka w silniku :) nie wiedzą co to puka wkoncu polscy fachowcy :) jak dla mnie jest to takie pukanie metaliczne jak by wtryski laly w nieodpowiednim momencie, ten odglos przypomina taki jak np w starych dislach zapa sie auto na zimnnym silniku i jak sie rozgrzeje cichnie, a w moim tak napierdziela ze malo co silnika nie rozsadzi a pod obciązeniem jeszcze bardziej aczkolwiek jak sie rozgrzeje do 90 stopni troszkie cichnie ale tez puka. PANAOWIE i tu moja gorąca porozba pomozcie powiedzcie co moze pukac bo ci mechanicy nie wiedzą a samochodem przydalo by sie troszkie pojezdzic w wakacje. Jak ktos cos bedize wiedzial to piszcie bede wdzieczny, wydaje mi sie ze ci mechanicy zle ustawili rozrząd i pompe wtryskową ale nieznam sie pomozcie HELPPPPPP
Opublikowano

Witam

 

Podstawowa sprawa to sprawdzenie ustawienia rozrzadu. druga sprtawa to wtryskiwacze. Przede wszystkim czy nie popierdzielili wezykow doprowadzajacych paliwo do wtryskow.

Kolejna sprawa to trzeba popatrzec czy smaruje walek rozrzadu (czy z magistrali leci olej na krzywki walka)

No i ostatnia sprawa jaka przychodzi mi do glowy to pod popychaczami (po drugiej stronie nie pod zaworami) sa takie podstawki podobne po hydraulicznych popychaczy. Tam na nich powinna znajdowac sie taka gumeczka.

 

Ewentualnie moze stukac cos w dole silnika ale to juz inna sprawa

Opublikowano
Dol silnika jest oki bo zaporowadzalem im samochod na kolcha wiec wszystko jezdzilo oki , nic nie pukalo, i odpalal na dotyk a treraz krecą i krecą i dopieru po jakims czasie odpala, serrio mozna sie podlamac jak zaporwadza sie samochod mechanikowi ktory se liczy kupe kasy za naprawe ktorej nie potrafi wykonac
Opublikowano
Witaj. Masz ten sam problem z którym borykałem się ja. ale problem jest znikomy sprawdź jaki masz luz na zaworach. fabryczny i zarazem bardzo ważny jest luz 0.25 mm na ciepłym silniku i 0.30mm na silniku zimnym. a silnik pracuje bez porównania lepiej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.