Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. mam nadzieje ze dobrze szukalem bo nie znalazlem mojego problemu na forum.

 

525 tds 95 rok jezdzil swietnie ale mial wycieki z przewodow wyskiego cisnienia (tych co ida z pompy do wytryskow) zdjalem kolektor ssacy i dokrecalem kazdy przewod. juz nie cieknie ale nie chce odpalic na zimnym. samej pompy nie ruszylem wiec nic tam nie przestawilem. w czym moze byc przyczyna?? te cienkie przewody podcisniena??? jak krece to chce odpalic ale nie moze tak jak stary zapowietrzony desel. jak w koncu odpali pochodzi 1 min to juz pali na dotyk. przeczytalkem cos o czujniku cisnienia paliwa moze to jest to ale nie wiem gdzie to jest za ktrotko mam swoje cudo moze ta pompa w baku??? ale jak by to byla pompa w baku to czy by w ogole odpalil??? :mad2: :cry2: pomozcie panowie to juz probowalem chyba wszystkiego

Opublikowano
Sprawdz czy w wezyku miedzy filtrem paliwa a pompa nie cofa sie paliwo (czyli czy jest np rano w wezyku). Jezeli go nie ma to wstaw zawor zwrotny miedzy pompe a filtr i to rozwiaze problem.
Opublikowano

a problemy z odpalaniem masz nawet jak masz zatankowane paliwo do pełna?.

 

u mnie jak jest poniżej pół baku to rano kręci dłużej - ok 5 s, jak mam pełny bak odpala na dotyk- zdiagnozowałem na 95% padniętą pompę paliwa w baku.

Opublikowano

sprawdz czy jak przykręcałeś kolektor to czy nie przycisnołeś nim tego kabelka do czwartego wtrysku .

kolega tak zrobił tydzień temu i do teraz nie umi przeboleć że tego nie zauważył bo w warsztacie za zdiagnozowanie tego skasowali go 50zł (też nie chciał zapalać a jak palił to w trybie awaryjnym że ledwo jechał ale za to chwilowe zużycie paliwa spadło do poniżej 10)

Opublikowano
a idzie sprawdzic czy ten wezyk jest przycisniety bez sciagania kolektora?? co to zaworu to juz nad tym myslalem nie drogi biznes ale czy nie bede mial problemu zima??
Opublikowano
i temu sie pytam czy nie bedzie problemu zima... bo jak sie w sklepie pytalem to mowili ze to jest dobre rozwiazania na lato ale zima moze byc ciezko.
Opublikowano

od 4 wtrysku nie wężyk tylko kabelek elektryczny , poświeć tam i poruszaj nim to będziesz wiedział czy jast luzny czy przyciśnięty

a co do zaworka to zimą nie przeszkadza ale jak pompka w zbiorniku jest sprawna to jest niepotrzebny a pompka jak padnie to i tak musisz ją wymienić no chyba że będziesz cały czas miał pełny zbiornik

Opublikowano
dzieki kolego wiem co patrzyc a jeszcze jedno pytanie. nie ukrywam ze jestem noga z mechaniki. powiedz jak latwo sprawdzic czy pompa w baku jest sprawna. bo slyszalem ze powinno ja slychac a nie ktorzy mowia ze nie koniecznie. jak to sprawdzic zeby nie rozbierac pol wozu???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.