Skocz do zawartości

Zmiana obudowy filtra powietrza + BLOS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie, mam w planach założenie BLOS'a ale jak wiadomo w iesach jest dość duży problem z umiejscowieniem tego czegoś. Wymyśliłem, że mógłbym zamontować obudowę filtra powietrza od e30, bo sam filtr jest ten sam a pokrywa obudowy ma o kilka cm cofniętą ściankę do której jest mocowany przepływomierz. Jedyne co mnie zastanawia to jaki może mieć to wpływ na pracę silnika. Przy tej zmianie zmniejsza się jedynie objętość obudowy filtra, co w zasadzie zmienia łączną objętość dolotu więc teoretycznie coś tam się zmieni. Z drugiej strony jak zamontuję BLOS'a to nieco zwiększy się ta objętość i może trochę zrekompensuje stratę na obudowie filtra. Fakt, że to już by było za przepłwką ale zawsze coś. Przypuszczam, że ewentualne zmiany nie były by zauważalne chociażby z tego powodu, że przecież z takimi filtrami jeździły iesy w e30.

 

Tu jest obudowa z e30

 

http://moto.allegro.pl/item219921098_obudowa_filtra_powietrza_bmw_e30_316i_m40_1991r_.html

 

A tu z e36

http://moto.allegro.pl/item221980404_bmw_e36_filtr_powietrza_obudowa.html

 

Pozdro.

Opublikowano
Też o tym myślałem ale generalnie nie chcę stożka bo za najzwyklejszy muszę zapłacić 100zł a tylko będzie mi głośniej chodził motorek. Jeśli miałbym wsadzić stożek to musiałbym wydać parę stówek na coś dobrego a i tak pewnie nie było by tak jak powinno. Lepiej więc i taniej zakupić używaną obudowę od filtra (kupiłem na allegro za 30zł) i kombinować :). Już wiem, że nic się nie zmieni więc teraz muszę kupić tylko BLOS'a i będę walczył. Pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.