Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam jedno krótkie pytanie do kogoś kto robił coś z zawieszeniem, (szukałem ale nie ma konkretnej odpowiedzi), a mianowicie w moim IS-ie tył jest mocno siadnięty i chcę wymienić tylne sprężyny (najprawdopodobniej już mocno zmęczone, amorki są ok). Oryginalnie mam M SPORT SUSPENSION a więc obniżone a mam też standardowe, zdrowe sprężyny od 316 i chciałbym je sobie założyć. Czy są jakieś przeciwwskazania do takiej przekładki?

Opublikowano

Osobiście wydaje mi się,że nie ma przeciwskazań,m-susp to przecież tylko -20mm, także standardowe sprężyny od innego 4-cyl tylko troszkę uniosą Ci auto,a pasować raczej powinny bez bólu.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Martwi mnie to że sportowe sprężyny są krótsze i miększe, a co za tym idzie skok amorków będzie inny... Czy to nie doprowadzi do ich przedwczesnego zużycia?
Opublikowano
Martwi mnie to że sportowe sprężyny są krótsze i miększe, a co za tym idzie skok amorków będzie inny... Czy to nie doprowadzi do ich przedwczesnego zużycia?

 

M-Technic są krótsze i twardsze jednak róznice między seryjnymi a M-Technic są na prawde nieduże - według mnie możesz zastąpić seryjnymi.

 

Jeżeli z jakichś względów jednak chcesz takie jak były oryginalnie to mam dwie sztuki oryginalnych sprężyn M-Technic na tył do E36- PW i zdjęcia jak stał na nich samochód.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.