Skocz do zawartości

musze wymienic silnik?


bafomet2007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem ze swoim bmw 520i 24V koniec 90r.przebieg 260tys km

Sprawa wyglada tak ze teraz jazda jest katorga a powinna byc przyjemnoscia...

Gdy silnik jest zimny i na niskich obrotach szarpie samochodem, strzela pod maska,silnik nie umie wskoczyc an wysokie obroty jesli uda mu sie wskoczyc na obroty powyzej 2500 to w momencie dostaje mocy i problemy "znikaja" wraca do zlej pracy gdy spowrotem spadna obroty.

z pod maski wydobywaja sie ciche stuki czym wyzszcze obroty tym stukanie szybsze...nie wiem czy to ma cos wspolnego.

Silnik po jakims kilometrze gdy sie rozgrzeje jezdzi w miare "normalnie" powyzej 2000 obrotow ale dajel strzela gdy gwaltownei dodam gazu.

Mam go przerobionego na gaz od jakis 3lat (sekwencja ELPIGAZ) ale glupoty dzieja sie na benzynie...

Mechanik wymienil swiece cewek nie sprawdzal czylem jakas poprawe ale po 2 tygodniach znowu to samo.jestem zalamany.

Jakis czas temu zrobilem dziure w misce olejowej nie wiedzac o tym przejecahlem jakies 50 km zorientowalem sei ze cos jest nie tak gdy silnik zaczal chodzic glosniej.

Mwchanik mnie zmartwil powiedzial ze dwa tloki sa do d..py i nei da sie etgo anprawic przynajmniej jest to nieoplacalne.

Mam andzieje ze sie myli!!co o tym sadzicie??

Jesli bedzie to prawda to ile wyszlaby naprawa?? a ile caly silnik wymienic?

 

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elipgaz mialem w Renault Safrane (3.0 V6) i dzialo sie identycznie to samo, jezdzilem po roznych mechanikach od gazu i tych nie od gazu tez, zawsze cos niby wyregulowali a po kilku dniach na nowo...

 

moja rada- wywal gaz i remont silnika :doh:

"Życie jest usłane różami...

http://www.bmwzone.cal.pl/bartig-podpis.png

...ale nie ma róży bez kolcy... "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam koleżko wymiana silnika nic tu nie pomoże problem może tkwić w dolocie silnika np. pęknięty przewód gumowy przy silniczku krokowym lub problem z zapłonem uszkodzone przewody lub cewka i nie wiem w jaki sposób stwierdził które tłoki są do wymiany radzę zmienić mechanika i jeszcze jedna sprawa zdejmij wtyczkę od przepływki jeżeli silnik zacznie pracować normalnie to wina osprzętu silnika a nie samego silnika no i bez podłączenia pod komputer sie nie obędzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak zrobiłeś ten reset? To nic innego jak ten czujnik położenia wałka rozrządu, jedź na kompa i potwierdzi tę usterkę. Też bym doradzał zmianę mechanika, takie rzeczy dzieją się od nastawienia zbyt dużej dawki gazu. Wymień czujnik, zresetuj kompa i jedź do gazownika na ustawienie nowego programu.A stuki które słyszysz to wtryskiwacze gazu, brzmi trochę jak stukające zawory, ale przełącz na benzynę i będzie cicho, dziwne, że wcześniej tego nie zauważyłeś :D Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.