Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam znawców. Mam taki problem:

Ostatnio jak jechałem w trase rozleciała sie rolka napinacza paska wielorowkowego. Oczywiście w tym momencie spada pasek i przestaje działać między innym pompa wody.

Samochód wtedy jeszcze sie nie podgrzał, ale ze byłem w trasie chciałem go ściągnąć z drogi wiec ujechałem nim może ze 300 metrów, a wskazówka skoczyła na 3/4 skali( nie do czerwonego pola)

Z tego względu, ze nie było sensu dalej jechac, zleciałem samochodem na zgaszonym silniku na luzie z górki, na samym dole, autrko już nie chciało odpoalić, za 5, 6 razem dopiero załapało, i znów przejechałem nim ze 300 metrów, i zostawiłem samochód. Nastepnego dnia już nie chciał zapalić, a jak zapalił, to tak, jakby nie pracował na jeden cylinder. :duh:

Zawiozłem BMW do mechanika, on ściągnął kolektor, świece wtrysko, zmierzył cisnienie, i powiedział, ze głowica dobra (podejrzewałem ze może pękła).

Co może być przyczyną tego ze tak dziwnie pali, jakby nie nba wszystkie cylindry??

 

Prosze o pomoc!

Opublikowano

Do użytkownika holffman

Łamiesz pkt. 9, rozdz II Regulaminu.

Nie zaśmiecaj forum zakładając co chwilę nowy wątek dotyczący tego samego problemu. :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.