Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ostatnio miałem wymieniana uszczelke pod glowica i po tym zabiegu cos przy obrotach powyzej 2 tys cos jakby swiszczalo pod maska z okolic wiatraka gosc ktory to robil mowi ze to wiskoza ale cos mi sie wydaje ze jednak nie to. Co myslicie na ten temat?
Opublikowano

A co z temperaturą silnika, może się nie dogrzewa?? To brzmi jak typowe padnięte visko kręcące się z obrotami silnika i reagujące na każdą przygazówkę.

Sprawdź wisko i napisz.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
wlasnei visco bylo wymieniane na nowe przy wymianie uszczelki pod glowica... wiatrak powinien sie krecic caly czas czy przy odpowiedniej temperaturze? czyli visco nie powinno reagowac na kazde przygazowanie?
Opublikowano
Wisko powinno reagować na przygazówki,ale jeśli nie jest zasprzęglone to zawsze obraca się wolniej niż obroty silnika. A co z temp?? Nie przegrzewa się?? a może się nie dogrzewa??

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
temperatura ok visko rowniez reaguje na obroty silnika wczesniej przed wymiana nie reagowalo prawdlowo teraz ok wszystko cacy tylko swiszczenie przy okolo 2 tys jak sie jedzie szybciej to cisza . mechanik cos mowil mi ze to wiatrak niby tak swiszczy ale nie wie czy to visco da sie wywazyc czy cos takiego?
Opublikowano

przeklne dzienw ktorym kupilem bmw .....

 

na postoju nie lapie temperatury natomiast jak przejade troche szybciej krotki odcienek odrazu skacze temperatura, wiatrak jest wlaczony caly czas gdyz okazalo sie ze now viskoza jest zjebana teraz dziala na starej ale bez jakiegos tam zabezbieczenia i kreci caly czas wiatrak. co jest do hu..? mam juz dosc tydzien bez auta;/

Opublikowano

Po pierwsze, nie przeklinaj proszę. Jeśli nowa wiskoza była bad, i masz teraz starą założoną i świszcze,to jest ona po prostu zblokowana ze starości. Wymienisz wisko na pewne i działające i po problemie.

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
sorki. wymienie dzisiaj visko na nowe ale tym razem firmy behr mam nadzieje ze nie bedzie sie juz grzal podczas jazdy bo na postoju jakby sie nie grzal hmm troche to dziwne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.