Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Tak jak w temacie....podczas normalnej jazdy gdy wrzuce bieg i dodam gazu czuc ze auto sie rozpedza, ale przez chwile ekonomizer i obrotomierz stoja w miejscu..tak jakbym wogole nie dodawal gazu.Po takim chwilowym przestoju obrotomierz i ekonomizer zaczynaja isc w gore.To samo przy redukcji.Czy to jest normalne??

Opublikowano
Chyba u Ciebie jest coś nie tak , u mnie obrotosciomierz normalnie reaguje na przyspieszanie tzn nie ma rzadnych przestojów. Zobacz może jak prz teście zegarów się one zachowują , (przytrzymójesz przycisk od resetu kilometrow i przekręcasz stacyjke w bodajże drugą pozycje) .
Opublikowano
Chyba u Ciebie jest coś nie tak , u mnie obrotosciomierz normalnie reaguje na przyspieszanie tzn nie ma rzadnych przestojów. Zobacz może jak prz teście zegarów się one zachowują , (przytrzymójesz przycisk od resetu kilometrow i przekręcasz stacyjke w bodajże drugą pozycje) .

 

Wykonywalem test zegarow i wszystko jest jak najbardziej ok...ida w gore rownomiernie do samego konca.Gdzies czytalem ze ekonomizer moze miec bledne wskazania jak jest uszkodzony przeplywomierz...moze to jest tego przyczyna??Ale w takim razie co z obrotomierzem??tez przez przeplywomierz??(nie sadze)

Opublikowano
Nie, to nie przeplywomierz raczej. Jak u siebie odpialem przeplywke to zachowywał sie mniej wiecej tak, że jak gazu nie naciskalem to skazowka byla na zerze, a po nacisnieciu (nawet delikatnie) wskakiwala od razu na 12 litrow. Obrotomierz zachowywał sie normalnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.