Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od jakiegoś czasu męczy mnie sprawa twardości zawieszenie w moim BMW...Fakt,drogi się trzyma jak przyklejony,ale jak wjadę w dziurę to mam wrażenie,że koła się urywają :mad2: Mam wujka,który też ma BMW i u Niego tak nie tłucze...Do tego mam wrażenie,że za nisko stoi mi tyłek...Górny obrys opony jest schowany około 5 cm pod błotnikiem...Jak sprawdzić czy mam sportowe zawieszenie?Bo na pewno mam sportową skórzaną kierownicę i skórzane wstawki...Trochę mnie jazda po dziurach dobija...pomocy... :modlitwa:
Freude am fahren...
Opublikowano
Ja także mam twarde zawieszenie, i tylne koło delikatnie się chowa pod błotnik. Z tego co się orientowałem mam zawieszenie w m pakiecie - można chyba to stwierdzic m.in po czerwonych sprężynach.
Opublikowano
Ja także mam twarde zawieszenie, i tylne koło delikatnie się chowa pod błotnik. Z tego co się orientowałem mam zawieszenie w m pakiecie - można chyba to stwierdzic m.in po czerwonych sprężynach.

 

To znaczy,że sprężyny są całe czerwone :?: To możliwe,że u mnie sprężyny są już wysłużone...

Freude am fahren...
Opublikowano

Najprosciej sprawdzic po numerach amortyzatorow i grubosciach stabilizatorow (jesli mowimy o oryginalnym m-sport). Sprezyny sa czarne, znakowane kolorowymi kropkami.

Kolo schowane w blotnik to albo ekstremalne obnizenie, albo zle sprezyny, albo poucinane lub popekane.

Opublikowano
ja mam zolte H&R i jest masakra. auto twarde jak jasna............ nawet leciutka nadlewka asfaltu jest wyczuwalna jakby sie na jakis kamlot najechalo
Opublikowano

Podczepie sie pod temat.

 

IMHO sa czerwone, zolte i zielone. Czerwone to tzw. taczka :twisted2:

 

Mozesz opisac kolor do jakiego zawieszenia, te kropki co konkretnie oznaczara.

Dzieki

 

A propo, moje E36 tez ma schowane kolo ale sprezyny sa na bank dobre i tez nie wiem co o tym sadzic. Jutro sprawdze kolory, chyba sa dwa, ale nie na 100%.

Opublikowano
Ja mam czerwone spreżyny więc tak jak kolega mówił typowa "taczka" :duh: ale jesli chodzi o pokonywanie zakrętów z dużą prędkością to jest zajebiście ale jednak kmfort jest jednym słowem do dupy a i jak wiadomo na mało który krawężnik wjade przodem no i są też wysokie porogi zwlaniające przez które przejeżdżając niestety lekko chacze :mad2: no ale cuż samchodzik sprowadziłem z niemiec msc temu i będę jeszcze rozważał wymiane zawieszenia... ale chyba nie wymienie bo już się do niego przyzwyczaiłem :twisted2:
.:::B:::. .:::M:::. .:::W:::.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.