Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy samochodów marki BMW :hand: .Mam taki problem,co jakiś czas spada poziom oleju na bagnecie mówię tu o czasookresie kilku miesięcy.Może ktoś wie jak to jest ,po czym poznać że silnik bierze olej.I po odkręceniu korka od oleju (tym którym się wlewa olej) silnik zmienia bardzo obroty a słyszałem że to jest żle ,jak to z tym jest bo słyszałem różne opinie.Z góry dzięki za pomoc ,pozdrawiam .
Opublikowano
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy samochodów marki BMW :hand: .Mam taki problem,co jakiś czas spada poziom oleju na bagnecie mówię tu o czasookresie kilku miesięcy.Może ktoś wie jak to jest ,po czym poznać że silnik bierze olej.I po odkręceniu korka od oleju (tym którym się wlewa olej) silnik zmienia bardzo obroty a słyszałem że to jest żle ,jak to z tym jest bo słyszałem różne opinie.Z góry dzięki za pomoc ,pozdrawiam .

 

jak będziesz auto butował no to będzie brało olej i to jest normalne ...

a co do odkrecenia korka od oleju to autko moze sie przydlawic

Opublikowano
jaki ma przebieg, na jakim oleju jeżdzisz ----poza tym sprawdziłbym kompresję ,może pirścienie sie kończą, może głowica do remontu, rózne moga być przyczyny---pzdr--- :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
W końcu się doczekałem odpowiedzi chodzi o to czy są jakieś inne oznaki brania oleju np.czarny dym z rury wydechowej ,okopcone świece i ewentualnie jak temu zaradzić.Pytam o to dlatego ponieważ jakieś 10m-cy temu wymieniłem wałek rozrządu oraz zawory w sumie za remont silnika dałem ok.2000zł i miało być git a tymczasem jest chyba lipa. :jawdrop:
Opublikowano
Jeżdze na oleju Castrol magnatec 10W 40 ,przebieg 193562 km.Chodzi o to że w mojej bmce jest mały siliczek tzn.1,8 i staram się go nie piłować.Wkurzam się bo jak robiłem remont to klijent z warsztatu nic nie mówił :mad2: o wymianie pierścieni.
Opublikowano
jeśli masz okopcone świece np. na czarno to pewnie pierscienie sa już kiepskie i nie zgarniają oleju i następuje spalanie w komorze i tyle,sprawdz ciśnienie i wszystko w miarę jasne!-pzdr :arrow: :arrow: :arrow:-jeszcze jedno im rura wydech. czystsza tym lepiej,jeśli jest okopcona konkretnie na czarno to wiadomo jak wyżej mówiłem.
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.