Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM WSZYSTKICH.KILKA DNI TEMU KUPILEM E46 1.8 i PO KILKU DNIACH WYMIENILI MI OLEJ ORAZ PLYN W UKLADZIE CHLODZENIA NA NASTEPNY DZIEN PEKL MI ZBIORNICZEK WYROWNAWCZY.KUPILEM NOWY W SALONIE I SAM ZAMONTOWALEM.LECZ NIE MOGE ODPOWIETRZYC UKLADU.MECHANIKM TWIERDZI ZE JEST TO WINA PEKNIETEJ USZCZELKI POD GLOWICA PONIEWAZ GDY SILNIK ZROBI SIE CIEPLY 90 STOPNI WEZE OD CHLODNICY ROBIA SIE TWARDE A Z MALEGO KORKA OBOK GLOWNEGO WLEWU LECI POWIETRZE A POZNIEJ PARA.CZY NAPEWNO JEST TO USZCZELKA POD GLOWICA???AUTO NIE DYMI PRACUJE ROWNO I BRAK WODY W OLEJU.WSKAZNIK TEMP POKAZUJE 90 STOPNI.CO TO MOZE BYC?CZY ISTNIEJE JAKAS MAGICZNA SRUBKA O KTOREJ MECHANIK NIE WIE I STAWIA TYLKO NA USZCZELKE POD GLOWICA?PODOBNO W STARSZYCH MODELACH BYLA JAKAS SRUBA POD KOLEKTOREM KTORA ODPOWIETRZALA CALY BLOK SILNIKA.CO MAM ROBIC?ROZBIERAC SILNIK KTORY GDYBY NIE TE WEZE CHODZI SUPER I FURA CIAGNIE JAK TRZEBA.PROSZE O POMOC.
Opublikowano

Calkiem prawdopodobne ze mechanik zle odpowietrzyl uklad chlodzenia i byc moze przegrzanie silnika spowodowalo wydmuchanie uszczelki pod glowica.

To tylko oczywiscie jedna z teorii. Na poczatek proponuje ci jeszcze raz dokladnie odpowietrzyc uklad chlodzenia. Opis jak to zrobic znajdziesz na forum.

Na przyszlosc podczas zakladania nowego tematu prosze uzywaj malych liter i wlasciwie tytuluj temat.

Opublikowano
Dzieki za odpowiedz.Sprobuje jeszcze raz odpowietrzyc uklad.Jak nadal tak bedzie to postawie maszyne na warsztat.Co do liter juz sie dostosowalem.Dzieki za uwage.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.