Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Dzisiaj zerwal mi sie gwint na glowicy przy wkręcie do świecy. Wiem ze najlepiej jest wymienic glowice i miec problem z głowy. Planuje małe kombinacje bez rozbierania głowicy i bez większych kosztów. Chce wstawic tulejkę z pierścieniem i nagwintowac to miejsce. Wcześniej zapezpieczyc komore przed opilkami. Na koniec odessac dla pewnosci komore odkurzaczem przerobionym do malego wężyka.

 

Mieliście juz taki problem? macie jakies pomysły ?

http://img234.imageshack.us/img234/3344/img0781podve6.jpg

BMW-diamantschwarz-metallic 181/9

sprzedane :( 

Opublikowano
Nie wiem jak jest w silniku 2.0i 24v ale w moim 12v to by bylo trudne do zrobienia z silnikiem w aucie ;/ A co do odkurzacza to musi miec duza moc bo niewyzsiesz opilkow ze srodka i pozostalego syfu
Opublikowano
Moj znajomy meczyl sie w e30 z takim samym silnikiem jak moj. Wyciagal silnik i sie meczyl, meczyl i niezrobil :) W m20 to naprawde praktycznie nierealne jest zrobienie tego z silnikiem w aucie. A wez sobie podlicz wyciagniecie silnika ile to pracy i kaski troche tez nie prosciej wymienic ta glowice ? Taniej napewno Cie wyjdzie wymiana niz robienie no i masz pewnosc, ze niewywali swiecy
Opublikowano

Po dluższym odcinku jazdy auto zaczęło przerywac na malych obrotach. Ta sytuacja dała mi do zrozumienia ze cos jest nie tak z napięciem. Myślałem dobrze, bo na jednym garze robilo sie zwarcie (na tym co wysadzilo swiece z glowicy). Jak zlapalem awarie świeca uszkodzila mi fajke. Na dodatek w cewce zaczelo sie robić zwarcie (dziwne cykanie na tej kostce). Szukalem po szrotach takiej kostki (cewki) z fajka i niestety nie znalazłem. Zamówiłem w sklepie i teraz po zalożeniu nowej czesci, wszystko jest w porzadku.

 

Podsumowujac po naprawie awarii zauważylem zmiane w momencie obrotowym, zwiekszyl sie, auto jest silniejsze. Operacje stwierdzam za udana :)

 

http://img521.imageshack.us/img521/2216/cewkabo7.jpg

http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=K750i&make=Sony+Ericsson

koszt nowej cewki: 180zl

 

RADA: dokręcajcie świece PANIE /i/ PANOWIE!!!!!!!!:)

http://img234.imageshack.us/img234/3344/img0781podve6.jpg

BMW-diamantschwarz-metallic 181/9

sprzedane :( 

Opublikowano

Witam

Mam pytanie bo mam ten sam problem na niskich obrotach chodzi okropnie i nie da sie jechac czy moze to byc cewka? zapytalem bo przeczytalem ze miales cykanie ja mam tykanie pot maska:) i nei eim co to jest czym szywsze obroty tym szybsze tykanie czasami przestaje cykac nie wiem co to jest.

pozdrawiam

Opublikowano
bafomet-moze poglądaj przy otwartej masce w idealnej ciemności to tykanie ,być moze iskra gdzieś ładuje na ""bok"---potem popatrz przy kompresji[kolo świec]-czy wzrasta z obrotami czy nie ,trudno mówic na odległosc--pzdr- :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.