Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś z użytkowników M6 lub M5 (wersje 507 konne) spotkał się z zjawiskiem "luzu" w tylnym moście. Chodzi o to że przy przyspieszaniu (gwałtownym) lub ruszaniu samochodem po wcześniejszym cofaniu czuć szarpnięcie. Serwis twierdzi, że przy tej mocy nie można tego spasować dokładnie. Wymieniono mi na gwarancji tylny most i dalej stuka. Czy ktoś ma może podobne objawy i czy to faktycznie jest normalne. Kończy mi się gwarancja i nie bardzo wiem jak postąpić. Pozdrawiam

Igor

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Efekt szarpnięcia po cofaniu to brzmi jak z efekt z automatu, kiedy za szybko chcesz zmienić kierunki jazdy.....To jest przecież skrzynia SMG czyli nie-manual, może należy zaczekać chwilę po zmianie z R na D/M

pozdrawiam

Paweł

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Czy ktoś z użytkowników M6 lub M5 (wersje 507 konne) spotkał się z zjawiskiem "luzu" w tylnym moście. Chodzi o to że przy przyspieszaniu (gwałtownym) lub ruszaniu samochodem po wcześniejszym cofaniu czuć szarpnięcie. Serwis twierdzi, że przy tej mocy nie można tego spasować dokładnie. Wymieniono mi na gwarancji tylny most i dalej stuka. Czy ktoś ma może podobne objawy i czy to faktycznie jest normalne. Kończy mi się gwarancja i nie bardzo wiem jak postąpić. Pozdrawiam

Igor

 

jeżeli to nie są gumy które mocują dyfer i nie guma na wale i nie łożysko wału to ja nie wiem, niestety nie mam m6 ale tylko to może być bo niechce mi się wieżyć że w m6 wyrwałeś tylną belkę

Opublikowano
Serwis twierdzi, że przy tej mocy nie można tego spasować dokładnie.

 

to jest super w serwisie najgorsza bzdure wymyślom przecież pomyśl czyn wyższa moc tym spasowanie musi być bardziej precyzyjne to chyba wiesz dlaczego

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

nie wchodze na ten dzial bo jest o seriach 6/8 ale ten stuk to jest od skrzyni biegow, jak czasami jest zmiana biegu,

to jest normalne przeciez wiec nie ma sie czym martwic, a w serwisie jak to w serwisie , malo kiedy cos wiedza

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
To jest normalny objaw, fabrycznie nowe samochody ze skrzynią SMG tak mają, nieważne czy to M5/6, M3 nawet 330Ci i Z4.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
czesc tez niemam takiej best ale moze podsune jakis pomysl a wiec sprawdz podpore walu pednego czy nie jest przypadkiem oberwana i przegub LACZNIK METALOWO-GUMOWY walu :wink:
  • 1 rok później...
Opublikowano
Mam juz druga M6 i jest tak samo, jakiś luz podczas zmiany z wstecznego na D. To jest normalne tak jest w M6, byłem nawet w Niemczech w serwisie w tej sprawie i stwierdzili " alles in Ordnung "
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

most wymieniony skrzynia SMG zaprogramowana i stuków nie ma ;) - M5 e60... ;)

 

przy okazji jeszcze podpora wału wymiana i wał do wyważenia....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.