Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Instalację mam taką:

http://www.landi-renzo.com.pl/strona_glowna/produkty/1lpg/1lpg.htm

 

Samochód to bmw 735iA e 32 /92 rok 22 kwiecień

 

Na lektórę tematów o instalkach/obrotach itp poświęciłem ostatnie 4 dni i już jestem zakręcony od czytania i bez wskazówek chyba nic nie zdziałam...

postaram się w skrócie opisać co i jak...

 

Niepokojące objawy pojawiły się tydzień temu-tzn jadąc na gazie i przy zatrzymaniu się obroty skakać zaczeły,no i tak przez tydzień coraz mocniej aż silnik zgasnąć potrafił.

Ostatnie dni to już tragedia była-co postój to musowe przełączenie na benzynę,czasem nawet po przełączeniu trochę pobujało,ale pewnie to gaz niedopalony?.

 

Również jadąc ze stałą prędkością np 60-70 i chcąc przyśpieszyć,zamiast tego jakieś szarpanie dławienie,dopiero gwałtowne wciśnięcie gazu pomaga.

 

Dodatkowo jakoś dziwnie zachowuje się wskazóka od ekomizera-tak dla porównania wcześniej jadąc płynnie 120-130 pokazywała 10-11,obecnie 7-8.Również po dodaniu gazu i puszczeniu wtedy gdy auto samo wytracało prędkość czasem zamiast na 0 pokazuje 4-5.

 

Niedawno wymienione kable/kopółka,tps itp.2 tyg wstecz krokowiec czyszczony-po klekotał jak bociek.

"Mój"mechanik nieuchwytny-pewnie wybył gdzieś odpocząć,zresztą trafić go ostatnio to szanse mniejsze jak w totka.

 

Dzisiaj w Feuwercie wymieniłęm olej,z filtrem/filtr powietrza/świece/filtr paliwa/dodatkowo sprawdzali czy przebić jakiś nie ma i nic(lewe powietrze też odpada).-parę setek poleciało.

Stare świece równomiernie zużyte i wszystkie "działały"jeśli tak można napisać.

Spytałem o czyszczenie przpustnicy/przepływomierza,ale tym się nie zajmują :znudzony: .

 

Po wymianie pali o wiele szybciej,auto żwawe aż miło,muśnięcie gazu i leci-petarda w stosunku do tego co było-ale na benzynie tylko.

A na gazie jakoś zmian nie widać-tzn jak się rozbuja to leci ale minusy zostały.

Również zrobiłem ok 100 za miasto-ostatni km na benzynie do domu,no i po zatrzymaniu też sobie poburczał.

 

Z 12 zakładów gazowniczych w Szczecinie obdzwonionych no i zimna d...nigdzie filterka zmienić nie mogłem. :wstyd:

Jutro jadę do Chojny do serwisu,lecz od razu telefonicznie poinformowali mnie,że to na filterek nie wygląda i będzie "coś" jeszcze.

 

Czy z tego opisu można coś wywnioskować,że niedomaga jakaś częśc samochodu i tylko na gazie to jest uwypuklone ?

 

Kiedyś padł 1 krokowiec od instalki,innym razem Tps,objawy niby podobne były.

:( chyba sam chciałem bo niedawno zbytnio pochwaliłem swą gazownię w jakimś temacie o instalkach :wstyd:

 

i się wszystko popie..... jak auto będzie potrzebne :| niebawem

 

Liczę na Wasze sugestie,które chętnie gazownikom/ewentualnie gdzieś w warsztacie przedstawię.

Opublikowano

byłem i :

 

WINOWAJCĄ BYŁ USZKODZONY CZUJNIK TEMPERATURY REDUKTORA GAZOWEGO :!:

 

pokazywał tak min 212 stopni C i w zwyż na kompie gazowników

 

wszelkie dostępne odczyty na kompie prawidłowe-TPS/temp/mieszanka/sonda

 

wyminili czujnik na nowy+filterek gazowy,pojechałem na lotnisko i do miasta sprawdzić po swojemu jak idzie

 

bardzo miło się pruło,lecz w momencie stop i ruszaniu ponownym kulał zedekaz 750 na 500,a włączone :klima,radio i co się da tylko potęgowało te kulenie.

-a sądziłem,że wymiana czujnika i filtra i spadam do domu a regulacja trwała z 2 godziny

 

znów zmiana ustawień i już samo ruszanie było ok,lecz potem był dołek tzn od 20-40 ja mu gaz a on sie jakby zastanawiał czy jechać

 

Potem gazownik zabrał laptopa i podczas wspólnej jazdy zmianiał jakieś ustawienia.

 

KOREKTA AUTOMATYCZNA ustawień instalki została tak jak było-WŁĄCZONA.

Umówiliśmy się na tydzień mojego "testowania",gdybym czuł jeszcze jakieś minusy mam się stawić ponownie.

 

Koszt całej zabawy-110+dojazd.

 

-będąc już blisko domu staję na światłach,chcę ruszyć i 1 zgasł :wstyd: poleciały :wsciekly: :cenzura:

Potem tak około godziny w mieście(włączona klima itp)było ok. :)

 

-podczas testowania na lotnisku ;) znalazłem przy okazji,że mi syczy/spierdziela płyn chłodniczy na tej grubej rurze przy chłodnicy-od str kierowcy-opaska nie trzyma i syczy

 

-kazali mi kupić nową "miękką"opaskę-może jakiąś firmę polecicie aby to trzymało dobrze

 

Minusem auta nadal pozostała:

-wibracja na luzie-zarówno :gaz i benzyna-ekomizer stoi na 750 i ani drgnie wtedy

-dziwne zachowanie wskazówki ekomizera/zawieszanie

 

Tematu proszę jeszcze nie zamykać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.