Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem e46 i nie otwiera się z pilota.

Wykonałem czynności z postu http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=44209&highlight=e46+kluczyk

jednak nic to nie daje.

1. Wsiąść i zamknąć drzwi kierowcy.

2. Kluczyk zaplonu obrucic w zamku kierownicy na chwile (max. 5 sek.) w polozenie 1 i z powrotem ustawic na 0.

3. Przycisk 1 pilota (otwieranie drzwi) nacisnac i przytrzymac. Przycisk 2 (zamykanie) nacisnac krotko trzykrotnie raz za razem w ciagu 10 sek. nie puszczajac przy tym przycisku 1.

4. Puscic przycisk 1.

5. Centralne ryglowanie sygnalizuje ryglujac i natychmiast odryglowujac, ze inicjalizacja pilota jest skuteczna.

 

Po pkt 4 dioda zaczyna migać przez jakieś 10 sekund jednak nic się nie dzieje. Gdzie szukać przyczyny lub rozwiązania

 

Może ktoś ma instrukcję polską do E46 bo z rapida nie mogę pobrać (Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf)

------------------------------------------

Sprzedam E36 316 z 1995r. po kolizji. Zagazowana 3 tygodnie przed kolizją

Opublikowano

Moze odbiornik nie chula.A kluczyk masz nowy do zaprogramowania?

Kiedys kupilem e46 z takim samym objawem-otwieral z klucza i palil ale z pilota zadnej reakcji.W serwisie stwierdzili ze nadajnik jest z innego auta niz odbiornik.Okazalo sie ze komora z silnikiem do podszybia to jedno auto i reszta kabiny to drugie auto.

te gusta conducir? BMW
Opublikowano

Kluczyk mam stary, ale baterię wymieniłem. Dioda na nim się odzywa. Auto nie jest "dwuczęściowe".

O jaki odbiornik chodzi tzn. w kluczyku czy centralce. Jak to sprawdzić i ewentualnie gdzie szukać w samochodzie odbiornika?

Opublikowano
Z tego co slyszalem to programuje sie nowe klucze.Ja tez nie wiedzialem ze mam dwuczesciowke bo wszystko bylo extra zrobione.Odbiornik w aucie.
te gusta conducir? BMW
Opublikowano

3. Przycisk 1 pilota (otwieranie drzwi) nacisnac i przytrzymac. Przycisk 2 (zamykanie) nacisnac krotko trzykrotnie raz za razem w ciagu 10 sek. nie puszczajac przy tym przycisku 1.

4. Puscic przycisk 1.

 

Wykonując tą czynność kluczy masz nadal w stacyjce?

Jak tak to wyjmij go i skieruj w stronę tylnej szyby i wykonaj punkt 3 i 4.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano

Wykonując tą czynność kluczy masz nadal w stacyjce?

Jak tak to wyjmij go i skieruj w stronę tylnej szyby i wykonaj punkt 3 i 4.

 

Niestety nic to nie daje. Próbowałem różnych kombinacji i widzę że muszę zawitać z tym jednak do sewisu.

Opublikowano
Ja tez musialem probowac z 10 razy "kodowac" i wykonywac caly ciag czynnosci ...az w koncu udalo sie. Moze poprobuj jeszcze ? :)
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
W końcu znalazłem przyczynę. Poprzednik wyjął jeden z bezpieczników "Wegfarsper" czy coś takiego. Przez przypadek zauważyłem gniazdo nieobsadzone. Włożyłem bezpiecznik i klucz natychmiast się zaprogramował. Całkiem inne auto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.