Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie odnoscie E30. Ktory silnik jest lepszy? Chodzi mi o wytrzymałość i o gaz. Podobno 1.6 i 1.8 lepiej pasują do gazu niz 2.0 poniewaz mają metalowy ,,kolektor,, ? Moze sie ktos wypowiedziec jak to wyglada? Aa i jeszcze jedna rzecz. Czy gaz z 1.8 mozna przerzucic do 2.0 i czy duzo z tym roboty? Trzeba cos wiercic w silniku czy jakos tak?

 

 

 

pozdr.

Opublikowano

Jezeli chodzi Ci o gaz II generacji, to nic nie trzeba wiercic w silniku.

Byc moze trzeba zastosowac inny reduktor, przystosowany do wiekszej mocy, ale raczej ten z 1.8 wystarczy.

E30 z silnikiem 2.0 (M20) tez mialo metalowy kolektor, a jest to szesciocylidrowka - da Ci zdecydowanie wiecej radosci z jazdy, niz 318i.

Z tym, ze takiego 'przerzucenia' gazu praktycznie nie da sie zrobic legalnie. Warsztat montujacy gaz musi Ci wystawic papiery do wbicia instalacji gazowej w dowod, w tym swiadectwo homologacji, ktorego w przypadku instalacji uzywanej nie bedzie mogl wystawic.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
A jak przerzuce gaz z 2.0 na 2.0 to tez trzeba zalatwiac papiery itp? Co wogule jest w tej homologacji? Nr. silnika ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.