Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

zastanawiam sie pomalu nad kupnem e39 kombi 540i z lpg, chcialem wziac audi a6 4.2, ale niestety wystepuja jedynie z automtycznymi skrzyniami, ktore sa b. awaryjne, pozatym quatro dodatkowo pogarsza przyspieszenie.. wyjsciem bylo s6 manual, ale to juz inna cena. Zaczalem przegladac ogloszenia i znalazlem sporo e39 manual 540 kombi wiele tanszych od a6, tak wiec zostane chyba przy bmw (zostaje jeszcze gwiazda e420, ale tam odpychajacy jest wyglad :roll: ) przegladalem troche to forum i generalnie nie znalazlem informacji ktorych szukam, wiem tylko ze silniki sa na lancuchach rozrzadu, natomiast chcialbym sie dowiedziec co ile set tys km taki lancuch z napinaczami sie wymienia i jaki to koszt, czy te silniki 4.4 maja jakies typowe wady, np. po duzym przebiegu czesto urywaja sie zawory, itp. Njachetniej prosilbym o opinie jakiegos uzytkownika akiego silnika o swoje przemyslenia. Jaka jest trwalosc polosi i skrzyn recznych? czytalem ze dwojka czesto "chaczy"

 

oraz ostatnie pytanie jak spisuje sie gaz, gdyz nie ukrywam jest to dla mnie jedyne rozsadne paliwo.... :worried:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.