Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam problem z odpaleniem auta jak zapali to zaraz zgaśnie a jak doda się gazu to albo strzeli albo zaczyna sie dławić byłem na kompie i wyszły dwa błędy jeden to wtryskiwacz paliwa i przekaźnik pompy paliwa zwarcie do masy po czym ten z wtryskiwaczem się skasował ale pozostał ten z przekaźnikiem ale podłączyłem pompke paliwa na krótko pod akumulator i też nie chce chodzić więc teraz już nie wiem czy to wina przekaźnika czy pompka jest za mało wydajna
Opublikowano
Chińszczyzna - osobiście uważam ją za nie wartą zainteresowania ze względu na mierną jakość i niemożliwość wyegzekwowania gwarancji od tego sprzedającego.
Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Niedawno w poprzednim aucie miałem podobny problem- już zabierałem się za wymianę pompy..a okazało się, ze mocno skorodowane było połączenie lutowane przewodów zasilających pompę, zatem- przelutuj najpierw przewody zasilające.....potem ewentualnie możesz zmieniać pompę.

pzdr :P

Opublikowano
witam ponownie jeszcze jedno pytanko jak włącze zapłon to pompka paliwa powinna nabić ciśnienie i sie wyłączyć czy chodzić cały czas bo u mnie chodzi cały czas i wydaje przy tym dziwne odgłosy :mad2:
Opublikowano

Z tego co wiem...przynajmniej u mnie tak było....(ale głowy nie dam )...w momencie przekręcenia kluczyka w położenie "start" przekaźnik dopiero załączał pompę i następował rozruch silnika......niech ktoś mni epoprawi jeśli się mylę...

pzdr :roll:

Opublikowano
i jeszcze jedno jak odłącze wtyczkę od przepływki to auto chodzi już normalnie równo i sie nie dusi i już sam nic nie wiem co robić na lpg jest dobrze a na benzynie załamka
Opublikowano

stawiam na przewody zasilające pompę albo sama pompa-miałem niemal identyczną sytuację

pzdr

Sprawdz panie dobrze to.

Opublikowano
dzięki leszczu za podpowiedzi podłaczyłem pompe paliwa bez pośrednio pod akumulator i jest tak samo podłączyłem pod wtyczkę w bagażniku
Opublikowano

dobra dobra panie..ale czy sprawdziłeś stan przewodów zasilających- lutowanie?...u mnie na pozór było to niewidoczne lecz gdy próbowałem odczytać numery pompy okręcając ją wokół osi ...nagle poprostu jeden z nich odpadł :)

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.