Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Z tydzien temu przy skrecaniu i dodawaniu "gazu" zaczelo mi sie odzywac wspomaganie, wiec wymieniłem olej ATF do wspomagania, na poczatku bylo ok ale od kilku dni nasila mi sie hałas. Nie jest on stały, czyli raz pracuje wspomaganie cicho np. przez pół dnia a raz wydaje przerazajace mnie dzwieki. Auto ma 190 tys przebiegu, 530d, e-39. Prosze o rade co mam zrobic i czemu sa takie objawy. Dzieki.
Opublikowano

Sprawdź poziom oleju ATF w zbiorniczku i czy przypadkiem gdzieś nie wycieka. Ja miałem podobne problemy aż nie dolałem oleju (ATF Dexron II). U mnie brakowało około 0,4 L :duh: . Odkąd uzupełniłem to wszystko chodzi jak w zegarku :roll2: , poza malym problemem, który opisałem w temacie :arrow: "UKŁAD WSPOMAGANIA KIEROWNICY - DZIWNE DŹWIĘKI :/".

 

Pozdrawiam! :8)

Opublikowano
dzieki , pomogło, mysłałem ze wystarczy jak ATF bedzie pozizej szyjki, i bylo widac taka biala kratke, dolałem do polowy szyjki i narazie jest ok. dzieki
Opublikowano

Spoko, nie ma sprawy.

 

Właściwy poziom oleju w układzie wspomagania masz wtedy kiedy olej jest pomiedzy dwoma kreskami na szyjce zakrętki od zbiorniczka oleju ATF.

 

:idea: Poziom mierzysz bez wkręcania zakrętki z szyjka, tylko ją przykładając od góry :idea: . Jeśli wtedy pokazany na szyjce poziom oleju jest pomiędzy kreskami na szyjce - wszystko jest ok :cool2: .

 

Pozdrawiam :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.