Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich.Niestety obecnie nie jestem jeszcze posiadaczem BMW ale rozgladam sie wlasnie za autem tej marki.Panowie przymierzam sie do zakupu E39 w TDS-ie.Chcialbym sie poradzic Was forumowiczow czy to trafny wybor-przede wszystkim pod kątem trwałosci tego modelu.Jako ze bedzie to moje pierwsze doswiadczenie z BMW.Slyszalem roznie opinie o dieslach BMW (w tym kilka negatywnych) i chcialbym rozwiac wszelkie wątpliwosci i plotki na ten temat.Z gory dziekuje za pomoc i pozdawiam wszystkich.
Opublikowano
Witam wszystkich.Niestety obecnie nie jestem jeszcze posiadaczem BMW ale rozgladam sie wlasnie za autem tej marki.Panowie przymierzam sie do zakupu E39 w TDS-ie.Chcialbym sie poradzic Was forumowiczow czy to trafny wybor-przede wszystkim pod kątem trwałosci tego modelu.Jako ze bedzie to moje pierwsze doswiadczenie z BMW.Slyszalem roznie opinie o dieslach BMW (w tym kilka negatywnych) i chcialbym rozwiac wszelkie wątpliwosci i plotki na ten temat.Z gory dziekuje za pomoc i pozdawiam wszystkich.

 

REZYDENT

 

Zanim zapytasz - POSZUKAJ!


:search: 

Opublikowano
Dzieki.Poczytalem wiadomosci z forum i szczerze powiem ze zaczynam miec lekkie wątpliwosci co do diesla BMW.Czy ta wydmuchiwana uszczelka pod glowicą czy pękająca glowica i problem z przegrzewaniem sie silnika to faktyczne problem silnika TDS czy poprostu zdaza sie to tylko przy katowanym silniku?Czy moze radzicie dac sobie spokoj z dieslem i kupic benzyne? Przepraszam wszystkich ktorych tego typu pytania irytuja ale nie kazdy wie jak szukac pewnych informacji na dany temat na forum i nie kazdy jest w tym temacie obeznany(ja jestem w temacie BMW laikiem).Więc jednak licze ze ktos udzieli mi bezposredniej informacji.
Opublikowano

co do pekajacych Glowic to zapraszam do lektory http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=13470

 

co do reszty Nowa Glowica kosztuje jakies 750 Euro wiec jest to tak sobie.

 

Tani TDS nie oznaczy ze musi byc 100% sprawny a znajac zycie to takiego bedziesz szukal a zeby cie oswiecic to TDS 100% sprawny servisowany i z przebiegiem udokumetowanym np:140.000 graniczy z cudem zeby znalezc takiego a jak jest to kosztuje 50% wiecej.

Wiec masz odpowiedz na swoje pytanie.

Problemy o ktore sie martwisz co do TDS czytajac to forum wez pod uwage ze one maja niekiedy juz najechane 300.000 km lub wiecej a na zegarach maja przebieg 180-240 tkm taka jest prawda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.