Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. :P Jestem nowy na forum i od razu z problemem :cry:

Może opowiem od początku.

Auto kupiłem z padniętym przepływomierzem. Ponieważ nigdy wcześniej nie jeździłem 530d myślałem , że to auto powyżej 180km słabo jedzie (automat). :shock:

No to zaaplikowałem mu chipa i niewiele pomogło. Lepiej się wkręcał, ale coś było nie tak. :oops:

Korzystając z porad tego forum wymieniłem przepływomierz. Myślałem, że zaoszczędzę i kupiłem MTM :oops: który pochodził 3 dni. :shock:

Dodam , że auto po wymianie przepływki zaczęło normalnie jechać.

W między czasie przeczyściłem filterki EGR, sprzwdziłem szczelność intercoolera, wymieniłem VISCO.

Wszystko było super do wymiany VISCA. Nagle auto znów było zamulone.

Odłączyłem więc przepływomierz i BMW zaczęło fruwać :D

Stwierdziłem, że przepływka klękła. :evil: Kupiłem więc BOSCHA o nr. 0928 400 527

Wymieniam , podłączam i auto znów nie jedzie. :cry2: Odłączam przepływkę auto zapierdziela aż miło. Wiadomo przy mocnym dodaniu gazu puszcza dyma. :lol:

I teraz moje pytanie czy komputer złapał jakiś błąd ze starej przepływki?

Trzeba go resetować? Oczywiście na diagnostykę jestem umówiony na wtorek :wink:

Czy to może coś innego, ale co? Kiedyś go podłączałem pod komputer tam gdzie mi go chipowali i nie wykazało błędu przepływomierza.

Czuję, że idę po omacku więc może macie jakieś pomysły co jeszcze? :roll:

Po odłączeniu przepływki auto jedzie płynnie w całym zakresie obrotów bez żadnej zadyszki. :?

Pozdrawiam. Z nadzieją, że to jednak błąd komputera i mi go skasują na diagnostyce. :D

Opublikowano
Witam. :P Jestem nowy na forum i od razu z problemem :cry:

Może opowiem od początku.

Auto kupiłem z padniętym przepływomierzem. Ponieważ nigdy wcześniej nie jeździłem 530d myślałem , że to auto powyżej 180km słabo jedzie (automat). :shock:

No to zaaplikowałem mu chipa i niewiele pomogło. Lepiej się wkręcał, ale coś było nie tak. :oops:

Korzystając z porad tego forum wymieniłem przepływomierz. Myślałem, że zaoszczędzę i kupiłem MTM :oops: który pochodził 3 dni. :shock:

Dodam , że auto po wymianie przepływki zaczęło normalnie jechać.

W między czasie przeczyściłem filterki EGR, sprzwdziłem szczelność intercoolera, wymieniłem VISCO.

Wszystko było super do wymiany VISCA. Nagle auto znów było zamulone.

Odłączyłem więc przepływomierz i BMW zaczęło fruwać :D

Stwierdziłem, że przepływka klękła. :evil: Kupiłem więc BOSCHA o nr. 0928 400 527

Wymieniam , podłączam i auto znów nie jedzie. :cry2: Odłączam przepływkę auto zapierdziela aż miło. Wiadomo przy mocnym dodaniu gazu puszcza dyma. :lol:

I teraz moje pytanie czy komputer złapał jakiś błąd ze starej przepływki?

Trzeba go resetować? Oczywiście na diagnostykę jestem umówiony na wtorek :wink:

Czy to może coś innego, ale co? Kiedyś go podłączałem pod komputer tam gdzie mi go chipowali i nie wykazało błędu przepływomierza.

Czuję, że idę po omacku więc może macie jakieś pomysły co jeszcze? :roll:

Po odłączeniu przepływki auto jedzie płynnie w całym zakresie obrotów bez żadnej zadyszki. :?

Pozdrawiam. Z nadzieją, że to jednak błąd komputera i mi go skasują na diagnostyce. :D

 

Witam

Na wstępie gratuluję autka i witam na forum. Proponuję użyć :search: i poszukać postów opisujących męczące Ciebie problemy. Myślę, że uda się znaleźć odpowiedzi.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.