Skocz do zawartości

Problem odpalania na goracym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam BMW 325 td z 94 roku.

Tak jak wyzej,jak autko jest zimne (chlodne) odpala bardzo ladnie,bez zadnych problemow,jednak po rozgrzaniu (do polowy wskaznika) musze miec duzo cierpliwosci,poniewarz odpalanie w miescie czy gdziekolwiek jest wrecz zenujace (az sie ludzie ogladaja) mianowicie musze bardzo dlugo krecic az akumulator slabnie.

Jest jeszcze taki (kruczek) ze na rozgrzanym silniku jak go zgasze i odpale od razu,to jakby mial lzej,natomiast wystarczy 5 minut zeby postal i znowusz czeka mnie (chehlanie).Dodam ze wczoraj wymienilem filtro paliwa i nie zrobilo to zadnej roznicy w zwiazku z odpalaniem na rozgrzanym silniku.

Prosilbym o wasze opinie i porady w zwiazku z moim problemem.

Opublikowano (edytowane)
prosilbym jednak o odpowiedz w moim poscie lub konkretne namiary na post ktory moze mi wyjacnic poniewaz przeszukac cale forum jest bardzo czasochlonne z gory dzieki Edytowane przez Marian6
Opublikowano

dziekuje poczytalem jest to to czego sie domyslalem czyli pewnie pompa wtryskowa jednak nie stac mnie za bardzo na chocby regeneracje ktora kosztuje od 1200 do nawet 2000 pln ah i czy w 325 TD nie tds problem wyglada tak samo czy moze te pompy sa wytrzymalsze (moja perelka ma 116 km) a sa tez w tej samej wersji z moca (136km) moze to ma jakis wplyw ?.

autko bede zmiemial wiec moze jest sensowne kupic owe "cudo" z allegro ? lub jak w jednym z postow po prostu wypiac kabel ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.