Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. po przegrzaniu silnika i zdjeciu glowicy okazalo sie ze jest uszkodzona. pytanie moje takie: czy kupowac lub regenerowac glowice nie zagladajac czy jest cos uszkodzonego glebiej czy wymieniac caly silnik. co sie bardziej oplaca? czy jest sens rozbierania kolejnych czesci bo z tym wiaze sie koszt czy nie zawracac sobie glowy i kupic caly silnik i miec z glowy grzebanie?

jak ktos ma do sprzedania taki silnik to prosze o kontakt. 1,6 lub 1,8 E-36.

pozdrawiam.

Opublikowano
przegrzanie twalo wg mnie dosyc dlugo. jak zgasl to ok 1,5 godz stygl i potem rusylem jeszcze raz po przejechaniu kilku kilometrow calkiem padl. kolega mechanik powiedzial ze widac przypalone tloki bo jakies biale plamki widac na nich. tez zaowazyl jakie male zarysowania na cylindrach. nie wiem co o tym myslec. bo szkoda bedzie wymienic gloweice niewiedzac co jest glebie nie tak. a jak wal tez padl.
Opublikowano
jeszcze jedno pytanie. czy moge i powinienem kupic jakis wiekszy silnik jaki mi doradzasz i czy bedzie pasowal? chce potem zalozyc gaz. pozdro.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jeśli chcesz założyć gaz to 1.8 Ci wystarczy, nie ma co się wygłupiać..

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.