Skocz do zawartości

problemy z chłodzeniem


szubi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

mam bmw 518 e34 z silnikiem m43 zaczeła mi sie grzac wiec podejrzenie uszczelki wiec wymieniona głowica splanowana i sprawdzona na szczelnosc jest ok potem wymiana pompy wodnej wiska sprawdziłem tez chłodnice wymienione weze i krudzce jest dobrze odpowietrzona po przejechaniu ok 50 km brakuje 2 litry wody i waz od powrotu jest zajebiscie twardy blok tez jest sprawdzony i nie kopci na biało nie wiem juz co mam robic moze ktos z was miał taki przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Powiem ci tak.

 

Też miałem taki przypadek i wydałem na niego ok 2.000 zł.

Wymieniłem:

-głowicę

-visco

-chłodnicę

-pompę wody

-termostat

 

Brakowało mi pomysłów.

 

I wiesz co było!?!?!

Odpowietrznik chłodnicy

 

Wężyk który idzie od chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego lewą stroną samochodu był zapchany a konkretnie wejście weżyka do zbiorniczka.Podobno BMW w zbiorniczku zrobiło za mały otwór do tego werzyka i ciągle się zapycha.

 

Odkręć weżyk od chłodnicy ,odkręć korek i zobacz czy jest przepływ powietrza np. sprężonym powietrzem.

 

Mi przepchanie pomogło i mam spokój ,nawet trochę rozwierciłem kanał w zbiorniczku wyrównawczym do tego weżyka

 

I mam święty spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.