Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !!

Mam pytanie i licze na to ze ktos z Was mial taki przypadek gdyz w dwoch warsztatach mechanicy zrobili wielkie oczy ze zdziwienia.

 

Posiadam E-39 z lutego 2000 roku. Silnik 3.0 D. Skrzynia automat z tiptronicem. 180 tys. przebiegu.

Chodzi o to ze podczas przyspieszania gasnie silnik. Dzieje sie tak tylko w okreslonych warunkach a mianowicie:

przyspieszenie z pedalem w podlodze i zawsze podczas zmiany biegu, z 1 na 2 z 2 na 3 i tak dalej, zalerzy kiedy zaczne deptac. Dodam ze skrzynia miala wymieniony olej i filtr tydzien temu. Komputer nie wykazuje zadnych bledow. Jak jede do 3 tys obrotow na kazdym biegu dziala idedalnie, nie szarpie, nie ma wyciekow, stan oleju zostal sprawdzony. Problrm zaczyna sie kolo 3,5 tys obrotow.

 

Co Wy na to ??

Opublikowano

jak zimą miałem zatkany filtr paliwa w TDSie to nie wyciągał więcej niż 100km/h

powinieneś zacząć od filtra no chyba że pompka pada i daje za mało paliwa przy wyższych obrotach

Opublikowano

Filtr paliwa wymienilem stosunkowo nie dawno kupilem orginal w BMW.

Nie wiem czy jest to mozliwe ale ja mam wrazenie ze jest to scissle zwiazane ze skrzynia biegow. Pozatym jak skrzynia jest wypieta na P i trzymam pedal gazu wcisniety w podloge to silnik doskonale wkreca sie na obroty i nawet przetrzymujac go dluzszy czas na czerwonym polu obrotomierza pracuje idealnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.