Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tak jak w temacie jak wyregulowac reczny? czy ma ktos jakies foto?powiem ze u mnie reczny lapie ale tylko na jedna strone a zbliza mi sie przeglad :duh: musze to zrobic :!:
Niech MOC bedzie z Toba!!!
Opublikowano
reguluje sie w ten sposob ze musisz sciagnac mieszek przy dzwigni recznego i tam masz dwa ciegan zakonczone takimi nagwintowanymi drutami(jak srobki) jeden dla lewgo kola a drugi dla prawego.i musisz to dokrecic.najlepiej opdniesc tyl samochody i wtedy dokrecac.a robi sie to tak.podnosisz tyl sciagasz mieszek zaciagasz teczny na 6-7 zabek i wtedy regulujeszkolo ma sie nie dac obrucic w rekach a po zwolnieniu ma sie lekko i bez zadnych zaciec obracac.oczywiscie regulacja pomaga jak nie mesz zuzytych klockow badz szczenek.
Opublikowano
reguluje sie w ten sposob ze musisz sciagnac mieszek przy dzwigni recznego i tam masz dwa ciegan zakonczone takimi nagwintowanymi drutami(jak srobki) jeden dla lewgo kola a drugi dla prawego.i musisz to dokrecic.najlepiej opdniesc tyl samochody i wtedy dokrecac.a robi sie to tak.podnosisz tyl sciagasz mieszek zaciagasz teczny na 6-7 zabek i wtedy regulujeszkolo ma sie nie dac obrucic w rekach a po zwolnieniu ma sie lekko i bez zadnych zaciec obracac.oczywiscie regulacja pomaga jak nie mesz zuzytych klockow badz szczenek.

 

Regulację przeprowadza się regulacją w rozpieraczach szczęk hamulcowych (bez zdejmowania tarczo-bębnów), w/w opis przedstawia regulację długości linek i jedynie do tego powinien posłużyć, oczywiście jest możliwość podciągnięcia szczęk hamulca ręcznego (zwiększenie rozstawu), lecz powoduje to hałasy i stuki podczas pracy hamulca oraz zwiększenie ryzyka zerwania linki...

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano
reguluje sie w ten sposob ze musisz sciagnac mieszek przy dzwigni recznego i tam masz dwa ciegan zakonczone takimi nagwintowanymi drutami(jak srobki) jeden dla lewgo kola a drugi dla prawego.i musisz to dokrecic.najlepiej opdniesc tyl samochody i wtedy dokrecac.a robi sie to tak.podnosisz tyl sciagasz mieszek zaciagasz teczny na 6-7 zabek i wtedy regulujeszkolo ma sie nie dac obrucic w rekach a po zwolnieniu ma sie lekko i bez zadnych zaciec obracac.oczywiscie regulacja pomaga jak nie mesz zuzytych klockow badz szczenek.

 

Regulację przeprowadza się regulacją w rozpieraczach szczęk hamulcowych (bez zdejmowania tarczo-bębnów), w/w opis przedstawia regulację długości linek i jedynie do tego powinien posłużyć, oczywiście jest możliwość podciągnięcia szczęk hamulca ręcznego (zwiększenie rozstawu), lecz powoduje to hałasy i stuki podczas pracy hamulca oraz zwiększenie ryzyka zerwania linki...

 

Jak to sie robi??Masz moze foto?

Niech MOC bedzie z Toba!!!
Opublikowano

Przy użyciu płaskiego wkrętaka przez otwór mocujący koło (w odpowiednim jego ustawieniu), wszystko jest w książce "zrób to sam", po takiej operacji należy dopiero wykonać regulację długości linek jak opisał kolega powyżej...

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4923

w 7 poście od góry przesłałem linki do ściągnięcia w/w książki w formacie PDF

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.